Ik heb al een jaar de lumea, de duurdere versie. Helaas is nog steeds niet alles weg bij mijn bikinilijn en gebruik hem nog steeds om de week, tot elke week. Aangezien een deel wel weg is en ik daardoor veel minder bultjes door het scheren heb, blijf ik hem gebruiken.
Oke ik heb hem binnen! Ik heb de huidanalyse gedaan en hij kwam op stand 4. Voelen jullie ook een soort prikje als je flitst? Staat hij dan te hoog ingesteld? Op stand 3 prikt ie ook nog steeds dus ik probeer zo stand 2 even. Maar ik was benieuwd of dat prikje dus zo hoort.
Het wordt flink warm in dat stukje onder die flits. Dus ik voel inderdaad wel iets. Maar ik zou hem niet lager gaan zetten. Dan werkt het straks minder goed en dat is ook zonde van je geld.
Hm ja daar heb je gelijk in. Sla je ook echt elke moedervlek / striae over zoals in de handleiding staat? Ik heb op sommige plekken best veel moedervlekken vlakbij elkaar en het is best lastig daar om heen te gaan.
Nee daar let ik niet op. Maar heb ook nauwelijks moedervlekken op mijn benen. En oksels en bikinilijn helemaal niet dus dat scheelt. Striae alleen een paar kleintjes op mijn heup, en daar kom ik ook niet.
Oh dat maakt het makkelijker haha. Ik heb wel wat striae bij mijn bikinilijn en er staat bij dat je het daar niet mag gebruiken. Maar ik heb hem eigenlijk specifiek voor dat gebied gekocht. Ik weet nu niet wat wijsheid is.
Ik kijk daar niet naar en gebruik hem overal. Maar ik heb niet bijzonder veel moedervlekken of striae.
ik ben voorzichtig met moedervlekken, daar neem ik geen risico mee. Als het zeer doet zet ik 'm een stand lager. In de app hield ik bij op welke stand ik hem zette. En ook daar zag ik wel opbouw in. Iets voelen is niet erg, maar ik wilde voorkomen dat het zeer deed en ik het daarom niet meer zou willen doen. Dus bij pijn een standje minder. Op mijn benen kon ik ook meer hebben dan in mijn oksel bijvoorbeeld.
Als iemand hier nog interesse heeft in een IPL apparaat, ik heb hier nog een splinternieuwe in de doos liggen, een Braun silk expert pro 5. En 1 die 4 keer gebruikt is, een Braun silk expert type 6029. Stuur gerust een pb Ik heb echt vaak gehad dat ik dacht, já dit is het helemaal, dit ga ik doen. Maar nee ik heb de discipline er gewoon echt niet voor haha =‘D.
Bij de kliniek kleurt ze mijn moedervlekken met een wit (huid) potlood in zodat ze geen "licht" opnemen. Misschien kan je dat ook doen...