Wij gaan binnenkort een nieuwe keuken kopen..nu zat ik wat op de consumentenbond site te neuzen en nu zag ik iets staan wat me niet helemaal duidelijk is; als je nou een offerte krijgt voor een keuken ; is dan de bedoeling dat je die ondertekent altijd (ook al weet je niet of je die keueken wel wilt)...zie namelijk niet helemaal het nut van een offerte te ondertekenen voor ons, snap wel dat de verkoper die moet zetten...
Ik heb ook een offerte gekregen van een klusjesman.. deze moet ik alleen ondertekenen als ik wil bevestigen dat ik wil dat hij me huis verbouwt, anders niet. hijzelf heeft hem wel ondertekend... dus je hoeft je offerte niet te tekenen.. tenzij je zeker weet dat je die keuken wilt..
Een offerte is een vrijblijvende aanbieding van de verkoper. Deze is voor een bepaalde tijd geldig. Je hoeft deze alleen te tekenen als je op de aanbieding van verkoper in wilt gaan. Mocht je er niet op in willen gaan, dan kun je het gewoon verscheuren en weggooien... Het is aan te raden om meerdere offertes aan te vragen van verschillende bedrijven. Zo kun je de beste keuze maken.
Zodra je tekent zit je aan 30% annuleringskosten vast als je de keuken uiteindelijk niet afneemt. Zonde van je geld. Dus, pas tekenen als je de keuken echt wilt hebben
okee bedankt allemaal; ik dacht het al wat jullie zeiden maar wist niet zeker of t zo werkte! Thanks! Nou binnenkort ff lekker keukenshoppen! Mods hier kan een slotje op