ipv babybadje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door grietje, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Kyra kan nog gewoon liggen in het babybadje. Geen probleem nog. Past nog makkelijk. Maar vaak zet ik haar ook gewoon op haar kont en houdt ze zichzelf aan de rand vast. Dat vind ze eigenlijk leuker. Want dan kan ze ook lekker met de handjes op het water slaan

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    mijn zoontje heeft ook moeite nu in een standaard badje.
    Hij heeft het zo naar zijn zin dat hij wilt met zijn beentjes heen en weer gaat en zich dus volledig strekt met het gevolg dat hij zijn koppie stoot omdat hij niet uitgerekt in het badje past.
    Hij gaat vaker met ons mee onder de douche maar het badje vind hij prachtig alle ledematen vliegen alle kanten op.
    Hij kan ook nog niet echt goed zitten met hulp glijdt ook onderuit wat nogal logisch is.
    Maar je hebt toch ook van die soort zitjes ( bij de prenatal) kunnen die ook in die kleine badjes of niet? Zijn dat voor grote baden?

3. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Jenthe gaat mee onder douche en zit dan in de bumbo stoel.

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Die van mijn zus is anderhalf en gaat in de specieton :p Kosten 10 euro en zijn groot zat hha Kun je gewoon in de douche zetten.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij hebben nooit een babybadje gehad... De kleine man is een paar weken in bad geweest in de wastafel en daarna ging hij mee onder de douche en dat gaat nog altijd zo.
    Over een paar maanden hebben we een bad in huis dus voor de kleine die gaat komen, zal het bad wel een optie worden. We hebben daar ook meer ruimte.. dus wie weet dat er nog een badje gaat komen.

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    bij ons zal het straks ook het grote bad worden

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nana gaat nog steeds in haar badje, en als ze er zin in heeft gaat ze er ook nog gerust in liggen :D haar beentjes beginnen nu wel uit te steken maar ze vind het zo heerlijk!

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb altijd een hekel gehad aan het gewone baby badje, mijn dochter was er ook niet heel blij mee. dus vanaf n week of 6 is ze met papa mee onder de douche gegaan, en sinds haar verjaardag vind ze het eindelijk leuk om in een opblaasbadje te gaan, dus wisselen nu af. of douchen met een van ons, of het jip en janneke badje in de douche bak.

Deel Deze Pagina