Mn zoontje is nu 6 weken. Ik voed hem nog elke 3 a 4 uur. Ik zou dus al moeten beginnen met voedingen te gaan kolven voor als ik straks weer ga werken. Ik zou alleen niet weten hoe. Hij drinkt elke keer beide kanten leeg dus hoe kan ik dan voedingen bij elkaar kolven? Ik maak me er erge zorgen over. Hij slaapt 's nachts ook nog niet door helaas dus die extra melk heb ik 's morgens ook niet over. Ik zou ook moeten gaan proberen om flesjes te geven (met bv) om hem te laten wennen, ben ik hier al te laat mee? Alvast bedankt!
Prima op tijd om te beginnen met kolven en ook prima op tijd om te oefenen met de fles: dus geen zorgen! Heb je al een kolf in huis (denk anders aan de korting via mij) pak die eens uit de kast en kolf gewoon eens na na een ochtend voeding. Levert dit weinig op dan kan je eens een uur na de voeding nakolven. Als je 20 ml kolft: dan spaar je dit op (kan je in delen invriezen of in delen in de koelkast bewaren om in de fles te doen) Als je kindje een fles krijgt op dat moment kolf je dan ook!
Bedankt Annemarie! Ik heb al een kolf in huis, de Medela Pump in Style. Dus die heb ik vandaag maar eens uit de kast gehaald om hem vanaf morgen weer te gaan gebruiken