ben helemaal gek van zoek de verschillen met foto`s. BEHALVE DEZE VOND IK WAT MINDER! Wie vind ze? http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html p.s alvast sorry hahaha
ja ken ik al, de eerste keer dat ik em zag.... ik verschoot me een ongeluk! erg moeilijk die verschillen
Hahaha, mijn vriend had juist van het weekend verteld van een collega die er in getrapt was. Dat was ik dus alweer vergeten.....
sorry sorry ik kon hem ook al maar omdat ie best lang duurt had ik zoiets van``nou ik ga toch maar zoeken
deze is ook zo leuk... hetzelfde verhaal maar nu zie je dat iemand ernaar zit te kijken.. owww oww hihi heel erg maar toch leuk. kan er niks aan doen hihi
jeeeeeeeeeeetje ik schrik me werkelijk helemaal dood.................. mijn god mijn hartje zit ergens waar het niet hoort
Ik schrok me ook rot zeg, maar moet er nu wel om lachen hoor Straks even mn vriend laten doen die kan zo heerlijk schrikken, gna gna gna. Wat gemeen ben ik toch he
Hahaha, ik kon m ook al, maar schrok evengoed weer! En dan die reacties van de meiden, geweldig, lachen joh!