Hallo dames, Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Heb hiervoor in sept. een mk gehad en ben daardoor super onzeker. Komende donderdag de eerste echo. Vanaf 5 DPO had ik hele pijnlijke borsten, maar het is nu al de tweede dag dat ze soms een maar heel klein beetje pijn doen, maar alleen als ik er op druk. Overal lees je dat de symptomen toenemen rond de 6 weken, maar bij mij nemen ze af/stabiliseren ze. Vandaag wel heel veel pijn in mijn linker lies. Moet ik me zorgen maken? Gisteren mijn laatste test gedaan en toen was de teststreep nog donkerder dan de controlestreep
hey meis ik heb vanaf het begin helemaal nergens last van gehad??? pas bij de 9 weekjes begon het een beetje.. heb in februarie ook een mk gehad en daar had ik allerlei kwaaltjes dus over de kwaaltjes wil helemaal niks zeggen of het goed gaat met je beebje of niet.. buikpijn dan heb je of te veel gedaan te veel gebukt enzo maar denk eerder dat het je baarmoederis die aan het groeien is,daar heb ik dan wel heel erg veel last van gehad... komt goed...
Ik zit nu ook op 6 weken, en vorige week deden mijn tepels de hele dag zeer, en nu ook alleen als ik er op druk. De steekjes zijn nu ook even iets minder. Dus ik denk dat het wel vaker voor komt, dat de symptomen wisselend van intensiteit zijn. Wie weet lopen we volgende week wel weer helemaal krom van de kwaaltjes.
Spannend he als je weinig klachten hebt?! Toen ik ontdekte dat ik zwanger was echt misselijk en pijn aan mijn borsten. Nu 2 weken later heb ik gewoon NERGENS last van!! Dat maakt mij wel zenuwachtig of alles in orde is :-S Zelfs mijn borsten doen geen pijn meer. Maar mensen zeggen niet zeuren maar genieten
Dat geloof ik hoor! Probeer het in iedergeval Ik wens je heel veel succes toe en dat alles goed zal gaan.
Lastig hè. Na een miskraam duurt het heeel lang voordat je een beetje vertrouwen krijgt. 'Gewoon genieten' kan 'gewoon' helemaal niet meer, en zeker niet in dit stadium. Dat snap je pas als je zelf een keer een miskraam hebt meegemaakt. Hopelijk binnenkort een mooie echo! Suus
Dank je Suus. Gewoon genieten is er nu inderdaad niet bij. Heb donderdag de eerste echo en word nu al helemaal gek van mezelf! Werd de teststreep ook nog wat lichter dan de c streep gisteren, terwijl deze eerst donkerder was dan de c streep. Kreeg het er gewoon warm van. Vandaag weer iets gevoelige boobs en zo nu en dan menstr pijntjes. Dat lijkt me dan weer een goed teken.
Ik weet er alles van. Je maakt jezelf helemaal gek. Ik weet wel dat ik eigenlijk na 7 weken pas echt klachtjes krijg, maar toch ben ik er altijd van overtuigd dat het fout is als ik even niks meer voel. (Toch ging het bij mij vaak pas na 8 weken mis.) Ik duim voor een mooie echo! Sterkte de komende dagen. Suus