tja wat is misselijkheid mm de een kots de boel onder en ik heb op dit moment nou ja een soort walging in de keel zitten en soms heb ik moeite al met een slokje water naar binnen te krijgen en krijg een terug reflux net of de keel dicht slaat. heb nog meer klachten zoals vreselijk pijnelijk zware borsten al vanaf dag 3 na de eisprong. maar vroeg mij af hoe was jou misselijkheid voor nod ? hevig of nou ja net als mij gewoon achter in de keel walging. xxjes gewoon van een benieuwd miepje
Ik gaf voor het eerst over na mijn positieve test, toen was ik 2 dagen overtijd. Daarna werd het steeds erger, heb echt amper wat binnengehouden tot week 16 en was flink afgevallen. Maar 3 dagen na je eisprong misselijk zijn door een eventuele zwangerschap lijkt mij wel erg snel!
ooo nee ik bedoel niet op drie dagen na ei hoor heb het pas zins 2 a 3 daagjes of zo had 3 dagen na de ei last van de borsten xx
Ik ben wel vanaf een dag of 4 voor NOD een beetje misselijk geweest, en ik had ook een raar gevoel in mijn keel ja. Het leek wel of ik ging overgeven, maar net niet. Ik zat de hele tijd de slikken.
ik vraag me dat ook altijd af.. maar ik ben constant misselijk. Al meer dan een jaar, maar dit zijn bijwerkingen van de puregon en pregnyl. Dus als ik echt zwanger ben, vraag ik me af of er dan ook verschil is..