ipv peetoom/peettante op geboortekaartje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    hier in onze fsmiliekringen is het ook heel normaal dat peetoom en tante op het kaartje staan.
    overigens vind ik het wel raar als je peetoom en tante vermeld en dan het kind nooit laat dopen, noem het dan suikeroom/tante of knuffeloom/tante
     
  2. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hope43,bedankt voor je superleuke tip!Daar gaan we zeker wat meedoen!
     
  3. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hai Jee,

    Ik heb eigenlijk geen idee hoe zoiets op de formele manier op het kaartje komt, komt dat normaal gesproken onder de adresgegevens te staan ofzo?

    Maar als jij het informeler wil, kun je hun namen dan niet op het kaartje vermelden in een soort gedichtje? Dan hoef je niet de woorden "peetoom of peettante" te gebruiken maar omschrijf je het een beetje.
    Ik ben niet zo creatief, en al helemaal niet goed in dichten, maar misschien kun jij er wel iets mee....

    Succes.
     
  4. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hihi,mijn dichtkunsten zijn ook niet geweldig,Annalise,maar wie weet komen we er wel uit via de google!Het is ook zeker een tip die meegaat! :D
     
  5. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Succes ermee!
    Ik ben nu wel benieuwd wat het gaat worden, laat je het nog weten als jullie eruit zijn?
     
  6. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Tuurlijk laat ik het weten,Annalise!We hebben nog eventjes,maar ik zal het niet vergeten! :D
     

Deel Deze Pagina