online tent en toebehoren kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als wij straks vakantie hebben wil mijn zoontje graag in de tuin in een tent slapen.
    Weet iemand een site waar je voor een leuk bedrag een twee persoonstent; luchtbed en slaapzakken kunt kopen?

Alvast bedankt

2. Brusje10

Brusje10 Actief lid

10 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij bestellen zelf weleens bij Kampeerdump.nl (ook omdat je dit in Zoetermeer ook kunt afhalen, da's dicht bij huis). Maar een luchtbed kun je vlg mij ook goedkoop bij Action of zo kopen. En ook voor tentjes zou ik eens de folders in de gaten houden. Slaapzakken heb ik volgens mij ook wel bij Xenos gezien.

3. blondje1987

blondje1987 Actief lid

7 jan 2014
    128
    3
    18
    Vrouw
    Provincie utrecht
    Obelink heeft ook leuke acties.

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik koop alleen maar tenten van Quechua bij de Decathlon. Ik vind het echt fijne tentjes en makkelijk in gebruik. Van dat merk heb ik ook een tweepersoons matras/dekencombinatie.

QUECHUA

5. sjak

sjak Niet meer actief

Je hebt al opgooitentjes van tien euro. Luchtbed van de action. Meer heb je toch niet nodig in je achtertuin? Een gewoon laken en een dekbed doen het prima!
    Als je hem iets langer wil laten staan (de zomervakantie) ook om in te spelen, dan zou ik wel naar iets 'groters/stevigers' gaan. Op mp staan er vast genoeg.

Deel Deze Pagina