Vanmorgen toen ik V wou gaan voeden lag die 180 graden gedraaid in zijn bed Hij is vandaag 7 weken... Afgelopen week vond ik hem al 2x verticaal in bed dus had al de dekens weg gehaald en daar was ik nu heel blij mee. Wat is jou momentje van de dag!?
Een breinaald die dwars door mijn voet heen ging; omdat ik was vergeten dat ik die slordig had opgeborgen en door extreme klunzigheid (ja, that's me!) hij door mijn hak heen ging. Het was zo heftig dat mijn voet zich nog niet realiseerde dat hij moest gaan bloeden. Dus ik ben direct al strompelend naar de wc gerend en wc papier erop gedrukt, zodat er in ieder geval geen bloedspoor door het huis liep - want ik heb echt een gru-we-lijke hekel aan dweilen. Nee echt. Héél erg.
Ons dochtertje zat op de grond te spelen. Ik loop naar de keuken om een boterham te smeren. Kom ik terug, zit ze op de salontafel
Mijn zoontje was net muziekjes aan het luisteren op de tablet van K3. Het liedje "zwaai als je verliefd bent" kwam, en toevallig vind ik dat echt een leuk liedje. Dus ik pak de kat in mijn armen, en begin met dat beest te dansen en te zingen... Zegt mijn zoontje: Mama, doe eens normààl! (hij is net 3)
Dochtertje (8maand) rolt nu constant op haar buik en slaapt ook vaak zo. Gisteren gingen we samen naar boven om haar te halen omdat we weg moesten. Ze lag dwars in haar bedje, op haar buik met mond en ogen wijd open. Wij schrikken en wrijven over haar rugje. Ze bleef met wijd open ogen en reageerde niet op ons. Ons hart klopte haast uit ons lijf en we namen haar direct op, waarna ze gewoon begon te lachen... Pfff, verschot van me leven.
Hmm ik heb ongeveer 20 x per dag zo'n momentje... Mijn jongste is een echte klimaap... ze kan al overal opklimmen echt overal... ze is nu 15 maanden en geen stoel of bank ik te hoog... en ze is snel! Binnen een paar sec is ze bovenaan de trap... Mijn 2 ergste momentjes waren: 1. dat ze opeens op het aanrecht stond om rozijntjes uit de kast te pakken een paar maanden geleden... 2. Dat ze vorige week opeens in de schutting was geklommen, ze kwam halverwege voordat ik het doorhad...
Dat klimmen is inderdaad doodeng. Dar heeft zl ook een handje van. Ik ben erg blij dat hij de schutting nog niet ontdekt heeft. Hier kwam ik er vanmorgen achter dat ik de huissleutels in de auto had laten liggen. Man was al weg en ik zat opgesloten. De keuze was of uit het keukenraam klimmen of de buurvrouw bellen. Gelukkig kon ik na lang zoeken nog een reservesleutel vinden. Maar ik zag mezelf al met 37 weken op het aanrecht klimmen en uit het raam springen.
Hahahaha geweldig 😂😂 Zo mag ik van m'n zoontje niet zingen 😏 hij heeft gelijk hoor, ik kan ook echt niet zingen
Kweetniet zo goed wanneer mijn dag is begonnen, aangezien ik geen oog dicht heb gedaan (echt, nog niet een half uurtje ofzo) omdat de meiden besloten hadden de hele nacht niet te slapen door elkaar om het kwartier wakker te gillen. Da's een heel moment op zich , toch?
Toen Fee vanochtend op het kdv een kindje had geslagen! Ik kwam haar om 12 uur ophalen en de leidsters vertelden dat ze met een autootje een ander kind had gemept. Oke, ze is pas net een jaar oud maar toch schrok ik ervan!
Hier zoontje 2 jaar stikte weeeer in iets dit keer meloen.. Lippen werden al blauw en ik kreeg het er niet uit.. Ik heb er maar voor gezorgd dat hij ging over geven.. En daar was het meloen.. Is overigs niet de 1ste keer .. 1 keer zelfs ambulance moeten bellen (ben je dan alleen met nog 1 kind) hij flink het steeds weer om hebberig te doen .. Ik moet vaak eten uit zijn keel halen.. Vaak ook maar 1 klein stukje .. Ik heb het al een keer aangegeven op cb omdat het wel erg vaak gebeurt.. Hoe klein ik ook zijn eten maak hij stikt gewoon letterlijk .. Al 3 keer incl. Vandaag een slap/blauw kind in mijn armen gehad.. Andere keren duurde het niet zo lang en zat het niet zo ver in zijn keel waardoor ik het snel kon pakken ... Maar vandaag ppff heg was weer een momentje .. Na de eerste stik moment Inc. Bellen ambulance durfde ik hem amper nog eten te geven .. Dus weer een moment.. Arm kind ook weer flink geschrokken en in shock .. Heeft een uur snikkend bij me gezeten ... Ppfff