iq test 2009

Discussie in 'De lounge' gestart door thalina, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

hmm ik heb gistere gekeken en vond het echt een geweldige show.... en ben vergeleken met 4 jaar geleden heeeeel veel slimmer geworden.... ik heb een spygologische iq test gehad en daar scoorde ik 85 gistere de iq test 110 dus ik ben sliiiiiiiiim :p :p :D :D :D

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

mijn IQ is 300,456754322.

Heb de test niet gedaan, geeft ook altijd maar een momentopname. Maar het is wel grappig om te zien op tv.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ehm
    gelezen dat de scores niet kloppen en ze naar beneden bijgesteld gaan worden? :D

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik wou het net melden ;) zit shownieuws te kijken, en daar zeiden ze het net!
    Ik ga hem zo maar even op internet maken, eens even kijken wat mijn IQ is.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mijn score was 130, maar ik vond sommige vragen wel erg makkelijk vergeleken met andere jaren... Bijvoorbeeld die van die cijferreeksen... Dat kan ik echt niet, en deze keer had ik ze allemaal goed... Zo makkelijk waren ze.

Ik kijk net op Bnn.nl en daar staat het ook. Ze hebben een tabel waarbij je aan de hand van het aantal fouten je score opnieuw kunt berekenen... Helaas heb ik de test op internet gedaan en weet ik niet hoeveel fouten ik had.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik had gister 138 en vandaag na correctie 128 hahaha

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wat is die link naar die IQ-test? Ik wil nu ook wel eens weten hoe slim ik echt ben :)

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    www.bnn.nl en dan IQ test aanklikken... Kan niet missen.. :)

@Emma: Er zal bij mij ook wel zoiets aan verschil tussen zitten.. Volgens mij had ik vorig jaar ook rond de 120. Het leek me al zo sterk dat ik ineens zo slim was geworden, ik zal ook nog eens half tv te kijken en met mijn man te praten... :)

Overigens vond ik die vragen over dat stukje rijden met die auto, waarbij je als antwoord het eindpunt aan moest geven, erg vervelend omdat de kaart (op mijn computer in elk geval) gewoon niet tel ezen was en ik dus niet kon zien waar ik begonnen was.

Deel Deze Pagina