IQ test 2011

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anna009, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik vind de presentator ook altijd supervervelend!
    Soms zet ik het geluid eventjes af tijdens de vragen, maar daardoor miste ik een paar keer de inleiding of uitleg van de volgende soort vragen, hahaha. Ook niet altijd handig dus...

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb de test net op internet gemaakt, maar de tijd die je op de site krijgt is nog minder dan op tv! De filmpjes deden het niet dus die antwoorden heb ik moeten gokken. Ik kwam uit op een IQ van 119.

Vorig jaar en het jaar daarvoor heb ik voor de buis meegedaan en toen was het hoger.

Zal het met mijn zwangerschap te maken hebben. ;)

3. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

122.
    Vond de test wel lastiger dan vorig jaar, misschien minder geconcentreerd. :p

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik had 121. Vind ik nog best knap van mezelf, want ik voelde me zoooo moe toen ik de test deed...

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Mijn IQ is 96 volgens de test...
    Volgens mij klopt daar geen bal van, want ik had voor sommige vragen niet eens de tijd om te lezen laat staan te antwoorden...
    7 seconden voor een rekenvraag is echt te kort:x

6. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik heb ook totaal geen vertrouwen in de uitkomst van deze IQ-testen... Ik heb 2x meegedaan gedurende de afgelopen jaren, 1x had ik een score van 140 en 1x een score van 100... Heel bijzonder.

Er komt zo vaak uit dat men een IQ heeft van 140 of zelfs nog veel hoger. Voor alle duidelijkheid: dan ben je hoogbegaafd. En dat is niet perse iets leuks of knaps maar brengt vaak veel problemen met zich mee. Veel hoogbegaafden zijn doodongelukkig omdat ze geen begrip vinden in hun omgeving, te moeilijke woorden gebruiken, etc. Als je je echte IQ wil weten, kun je je beter door een psycholoog laten testen.

Maargoed, tis natuurlijk altijd grappig om mee te doen ;)

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Helemaal mee eens! Het kan ook per moment verschillen. Ik was echt helemaal niet fit en o.a. daardoor was ik een paar keer te laat of heb ik maar wat gegokt omdat ik de tijd niet had de vraag te lezen (online).

Vorig jaar heb ik niet meegedaan, maar een aantal jaar geleden had ik 134. Ik hechtte er ook niet echt veel waarde aan.

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik had 'm onlne gedaan, maar de uitslag nog steeds niet gekregen......dus geen idee! Heb vorig jaar (zwanger) niet meegedaan, jaar ervoor had ik 135.
    Vond idd de bedenktijd soms wel erg kort!

Deel Deze Pagina