IQ test, capaciteiten test of andere "intelligentie" test.

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 12 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik heb net de iq test van 123 test gedaan en die geeft aan 125 of hoger :roflmao:
    Geloof ik dus echt helemaal niks van.

MyMiracle vindt dit leuk.
  2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik heb een betrouwbare IQ test gedaan.
    Maar wat heb je aan IQ alleen? Helemaal niets. Ja ik heb veel dingen eerder door of ik heb op meer dingen makkelijk een antwoord, maar mijn hoofd piekert/knettert ook harder dan een "gemiddeld" IQ en daar word ik wel eens gek van ;)

Ik voel mezelf niet verheven of beter dan mijn man (iets lager IQ dan ik, niet gemeten). Ik vind hem veel beter in het totaalplaatje dan mezelf.

TanjaK en MyMiracle vinden dit leuk.
  3. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Uit de theorie: Met een IQ van 117 kan je gemakkelijk VWO afronden.

MyMiracle vindt dit leuk.
  4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Op de cito op de basisschool scoorde ik al hoger dan gemiddeld (VWO niveau), ik kon HBO makkelijk aan qua niveau van de lesstof. Maar een theoretische WO opleiding werd al lastiger.

De afgelopen jaren heb ik meerdere testen en assesments gemaakt, overal kwam wetenschappelijk of bovengemiddeld niveau uit.

Maar ik heb echt faalangst en kan me ook moeilijk concentreren dus het is niet helemaal van belang vind ik.
    Ook was ik bijvoorbeeld heel slecht in statistiek op de universiteit en miste ik daar de koppeling naar de praktijk. Op het hbo miste ik uitdaging en irriteerde ik me aan de vele groepsprojecten (sociale studie) en dan vooral medestudenten die dus minder "slim"waren, dan deed ik liever 70% van een project zelf en op niveau dan dat ik het eerlijk verdeelde... Ik ga nu een mbo studie (bbl, niveau 4) doen en denk dat ik daarin juist een goede balans ga vinden, 3 dagen werken, 1 ag school, top.

Ik denk dus niet dat IQ alles zegt..

1981Mama vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina