Idee feestje?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door MirW, 3 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hoi!

Vorige week werd mijn oudste 9. Hij wil graag een feestje houden en dat is natuurlijk prima! Vorig jaar is het feestje er niet meer van gekomen omdat hij net op die school zat, dus willen we er nu wat meer werk van maken.

Hij zit op het sbo en dat is min of meer een streekschool. Klasgenootjes wonen dus niet in onze woonplaats. (Ridderkerk )

We vroegen ons af wat leuk zou zijn. Hij mag 4 vriendjes uitnodigen. Meer plek hebben we niet in de auto.
    In eerste instantie dachten we aan jump xl, maar dat vind ik echt heel duur (13,50 pp voor een uur) en dan moet een van ons alleen omdat onze baby en peuter dan niet mee kunnen.( en kan er dus een vriendje minder mee omdat er dan maar 1 auto rijdt)
    Is een binnenspeeltuin nog leuk voor 9-jarigen? Mijn zoon zou het zelf geweldig vinden (maar zelf komen we er zelden) en mijn peuter kan zich dan ook uitleven.

Of zijn er andere leuke, betaalbare ideeën? Geschikt voor jongens met een beperking/label/gebruiksaanwijzing?

2. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Volgens mij zijn er ook binnenspeeltuinen (ballorig ofzo) die een bowlingbaan erbij hebben. Mss is dat een leuke combi? Op vakantieveiling staan ook wel bowlingbanen verspreid door NL heen. Betaal je voor een uur.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet niet of de speeldernis iets is in Rotterdam? Lekker vies worden en sjouwen met takken etc?

Youtan vindt dit leuk.
  4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij mooi weer de Stormpolder in Beverwaard.

Deel Deze Pagina