Volgens mij is deze test idd niet heel erg betrouwbaar. Ik heb normaal ook een iq van 110 gemiddeld, ik vond dus 134 extreem hoog voor mij. Maar was toch wel trots. hihi
Ik had 138, vond de test ook vrij makkelijk eerlijk gezegd. Denk dat je van een BNN test zo'n 10-15 punten af moet trekken om tot je 'echte' IQ te komen.
goh iedereen is ineens begaafd Zo krijg je een tvprogramma wel populair of komen de mensen die minder dan 130 scoorden het niet vertellen?
Ik heb meermalen een officiële IQ-test gedaan en daar scoorde ik.......nou ja, hoog in ieder geval.. Wil niet eigendunkerig overkomen. Maar deze keer (zwanger..) viel het maken me vies tegen hoor! Kon bij sommige vragen gewoon niet toe met de tijd (sommige rekenvragen) en die onthou-vragen gingen compleet langs me heen! Score was toch nog 132, vreemd..................
Het blijkt dat de uitslag niet goed was, ze hebben het verkeerde tabel laten zien! http://frontpage.fok.nl/nieuws/105864/- ... -test.html Dit is de juiste tabel: http://www.bnn.nl/page/iqtest2009/normeringstabel
Ooooh dit gaat mn vriend niet leuk vinden! Ik heb niet meegedaan, hij wel.. en hij was zooooo trots op zn 140! hahahaha ennuuhhm.. ik geloofde t ook helemaal hoor van die vrouw.. was er helemaal van ondersteboven
die van mij is dus 98 dat klopt wel want een aantal jaar geleden scoorde ik 99 met zo'n soort test.ik ben gewoon gemiddeld...
hebben jullie em via internet gedaan... heb em net gedaan maar was zoo blij dat ik klaar was dat ik meteen alles afsloot whoehaha (getuige van heeeeeel hoog iq) zonder dat ik dus de uitslag zag... ging er eigenlijk vanuit dat je dat via mail kreeg; maar tot nu toe niks binnen... naja misschien maar beter ook haha domme ik
Ik kwam uit op een score van 131 dmv sms. Na correctie is dit 118 geworden. Ik vond het wel heel erg hoog haha. Mijn vriend had 138 en na correctie 132.....
ik vond het tijdens de test wel erg toevallig dat die mevrouw waarvan haar vliezen gebroken waren een dorge broek had maar de presentator kreeg wel een (blauwe ) handoek omdat het nat zou zijn. toen lette ik wel even goed op natuurlijk hahaha mijn score was 134, na correctie 120.
Nou dat ik haar weg zag lopen was ze echt zijknat hoor! maar ik ben ook een goedgelovige muts dusja..
Ik heb ook geen natte broek gezien. Ik lette daar wel op en vond het daarom erg raar, maar toch geloofde ik het....