zoon opeens weer bedplassen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door ALeV84, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Mijn zoon die over 3 maanden 6 wordt is sinds hij 3 jaar is zindelijk. Overdag gaat t goed, geen ongelukjes meer. Snachts was hij nog lang niet zindelijk tot hij 5 werd. Kreeg toen ook nog een luierbroekje. Op een gegeven moment stond hij zelf op om te plassen. Nou ik blij want hij was eindelijk ook snachts zindelijk. Een half jaar geen luier om gehad en dat ging gewoon goed. Sinds een week of 3 plast hij snachts weer in bed. Hij is het gewoon helemaal kwijt. Luier willen we niet want dat maakt hem heel onzeker. Hij is al zo onzeker en heeft ook last van faalangst. We laten hem dus even plassen snachts maar dan slaapt hij nog. Waar zou dit toch aan liggen dat hij opeens niet meer zindelijk is snachts? ? Naar mijn weten is er niks aan de hand op school bijvoorbeeld. Moeten we even langs de huisarts??

2. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Om de oudste nachtzindelijk te krijgen kreeg ik als tip van de schoolarts om haar helemaal wakker te laten zijn als we haar 's nachts laten plassen.

Dus misschien hem niet slapend laten plassen maar echt wakker te maken? En dan een sticker de volgende ochtend als hij wakker op de wc geplast heeft?

Deel Deze Pagina