We weten het geslacht niet, zijn dus op zoek naar jongens en meisjesnamen. We houden van Franse namen, onze beide kinderen hebben ook Franse namen met beide 6 letters. Het hoeft niet persé een Franse naam te zijn, maar het moet er wel bij passen. Namen die op ons lijstje staan zijn, maar de meningen nog wel over verdeeld: Jongens: Cédric Jùlen Sylvain Meisjes: Julia Julièt Vajèn Juna Luna Maar DE naam zit er niet tussen.. Wie kan ons helpen?
Mijn naam is Cézanne, vernoemd naar de Franse schilder Paul Cézanne. Vind het een mooie naam, al zeg ik het zelf (je spreekt het uit als 'seezan', maar mij noemen ze gewoon op z'n Hollands 'seezanne' )
Bedankt voor jullie reacties!!! Anaïs vind ik ook zo een mooie naam, maar manlief niet, dus die moest weer van het lijstje. Josephine, lieve mooie naam! Alleen eindigt mn dochters naam ook op ine en dat staat niet mooi samen. Cézanne, mooie naam, nog nooit gehoord! Juliette, mooi! De rest van de namen zijn niet zo mijn smaak.
Kijk trouwens net tvoh en daar was een meisje met de naam Vernice/Venice... Ook wel errug mooi. Straks maar eens voorleggen aan manlief, kom zo dadelijk uit zijn werk.
Madée stond bij ons op het lijstje spreek je uit als maadee Uiteindelijk hebben we voor een andere naam gekozen Geraldine, Sophie zijn ook mooie Franse namen, heel veel succes met de naam uitzoeken
Voor een jongen: Didier Dominique Pascal Voor een meisje: Bibiche Julie Amelie (met accentje) Romee (met accentje)
ik ken een meisje dat Babanne heet, ook frans. verder Juliette Florine Charlotte Josephine Amelie Aimee jongetje: Julien Didier Xavier
Charlotte vind ik ook een mooie naam. De rest klinkt niet zo bij de namen van onze 2 andere kinderen...
een oudcollega heeft haar 3 kindjes olivier, merle en julien genoemd. ik vond het zo leuk bij elkaar gedacht.