Tuurlijk joh. Whatever. Nogmaals, het gaat niet over jou, als je dat erin leest is het jouw probleem. Dat is niet mijn claim. Dat is wat we zien gebeuren. Israel schendt keer op keer staakt het vurens en komt ermee weg met smoesjes of helemaal zonder enige "uitleg". Succes met je doublethink.
Waarom zou je een hoop shit over je heenkrijgen? Nergens voor nodig, want het is zoals jij zegt. Iedereen heeft zijn eigen standpunt en dat is prima, mits normaal verwoord, het niet haatdragend is en niet drammerig…
Wat ik ook wel raar vind is de timing. Er komt een groot overleg met de vraag om defensie uitgave te verhogen. En vlak daar voor schud de boel even. Iedereen bang maken voor oorlog. Bbrrr rare tijden.
We zijn weer een aantal uren verder sinds mijn post. Ondertussen lijkt Trump momenteel het hardst te vloeken op Israel.
Nou, ik heb een vrij uitgesproken mening over de situatie in Palestina en de rol van Israël in alle ellende die momenteel gaande is maar bij deze zin sluit ik me toch echt volledig aan hoor.