IRD

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Kimono17, 7 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimono17

Kimono17 Lid

7 jun 2022
    64
    31
    18
    Vrouw
    Hoi iedereen,

ik ben ook nieuw hier en mijn vrouw en ik zijn bezig met het IRD traject. Doordat ik vroegtijdig in de overgang zit vinden wij het super mooi dat ik toch door middel van haar eitjes ons kindje kan dragen. De verse terugplaatsing van een 5 daagse embryo was vorige week maandag. Kan niet wachten tot we kunnen testen om te zien of het gelukt is

2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Wat spannend! En mooi dat jullie dit zo samen hebben kunnen doen.
    Wanneer kan mag je testen ? Of weet het onderhand al. Hoop heel erg dat je zwanger bent

Kimono17 vindt dit leuk.
  3. Kimono17

Kimono17 Lid

7 jun 2022
    64
    31
    18
    Vrouw
    Jaa, super fijn dat dit mogelijk is :).. Helaas ben ik niet zwanger, maar was ook te mooi om waar te zijn om bij de eerste poging al zwanger te zijn.:$ Op 4 juli hebben wij een evaluatie met de arts en hopelijk kunnen wij snel door naar poging 2 :D. We hebben gelukkig nog 12 goede embryo’s in de vriezer!

4. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113

Ahh jammer maar idd het was de eerste poging. Top dat er nog 12 embryo's zijn zeg!

Ik vind het forum echt een topplek om te praten met anderen die ook zwanger willen worden/zijn/of zijn bevallen, ik schrijf zo al vanaf augustus met een groep dames die ook de eerste helft van mei zouden bevallen (onderhand allemaal een baby/baby's), vind het echt een meerwaarde.

Hoop dat jullie snel door mogen met de volgende poging:)

Deel Deze Pagina