leuk al dat zo is!! maar ik kan helemaal geen recente foto van haar vinden, behalve die dan in de glossy en daar staat ook niks over een eventuele zwangerschap, en met al die tuniekjes kun je daar niet zien of ze zwanger is..
Volgens mij is het haar al eens eerder gevraagt door iemand uit het publiek! Maar ze was toen niet zwanger! Ze heel idd wel een erge buik!
jaaahaaa, dat hoorde ik ook. En die blik van haar.... Tja dit is volgens mij ehm.... Een felicitatie waard, zou ik zeggen.
whahahaha sorry hoor moest even lachen om jullie speculaties.. Irene loopt al tegen de 40 aan en na 2 kindjes... tja niet bij iedereen schiet alles weer mooi terug! We horen vast wel wanneer het zo mag zijn... stelletje roddeltantes!!
Het viel me op Natas... En normaal zie ik dat niet bij haar. Ze heeft echt een behoorlijke buik. Ze is nu rond de 37.. zou nog wel kunnen toch??
haha wat grappig, wij dachten het ook gelijk, maar ik d8 zal nog wel buikje zijn, van de laatste zwangerschappen, maar blijkbaar niet dus..
hmmm... ik weet het niet.. zoals natasja al zei: niet bij iedereen schiet alles even mooi terug.. en 't kan zijn dat ze op dat moment ff was vergeten dr buik in te houden maar als het zo is, had ze het denk ik wel verteld bij de laatste uitzending van 2 zondagen geleden toch? anders moeten we nog wachten tot begin september en dan is ze denk ik alweer zo'n 5 a 6 maanden... ??
ik denk wel vaker dat ze zwanger is.... maar dat ligt er maar net aan wat voor kleren ze draagt... toch zit ik er al wel een hele tijd op te wachten... heb t idee dat het nog wel gaat komen maarja dat weet je natuurlijk nooit zeker...