Hoe vermeld ik op de kaart dat de gasten bij ons thuis zijn uitgenodigd om te komen bbq-en? eerst had ik deze tekst: Twee mensen voor altijd samen ...& ... geven elkaar het Ja-woord op ... februari 2008 om 12:45 uur in het kasteel te ... . Wij zouden het leuk vinden als je samen met ons komt proosten op deze bijzondere dag van 19:00 tot 22:00 uur in "..." aan het ... te .... Vergeet ons niet voor 01 februari te bellen dan kunnen wij het aantal gasten tellen. Ons adres: ... ... Tel:... Kadotip: ... Hoe kan ik dit het beste aanpassen?
Vind het een prima tekst hoor, duidelijk. Zou wel de 0 weghalen voor 1 februari (of was dat een voorbeelddatum) en kado in cadeau veranderen. Het woord kado bestaat officeel niet eens, staat ook niet in een Nederlands woordenboek. Weten veel mensen niet. Zou het verder zo laten hoor. Oh, maar is dat proosten tegelijk met de barbeque of gaan jullie dat apart doen? En hebben jullie overal dezelfde gasten voor uitgenodigd?
dat is de datum...idd zonder 0 is mooier en achter kado staat een envelopje maar zag je hier niet maar eigenlijk bedoel ik dat er iets met eten of bbq in verwerkt moet worden maar weet niet hoe? Had namelijk eerst een feestje in gedachten(vandaar dat proosten) maar nu gaan we bbq-en maar er moet wel iets vermeld staan anders heeft iedereen al gegeten 8)
de barbeque is dan al klaargezet met een warm en koud buffet. de babeque is zeker al opgestoken dit hebben we om ... uur besproken. wij delen dit warme moment rond het barbequevuur jullie zijn van harte welkom om... uur. prikken jullie allemaal vlees mee? gezellig rond de barbeque als diner. tja.. t blijft moeilijk hihi