indalingsweeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door leeuwen77, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Zoals jullie kunnen zien ben ik nu 38 weken zwanger en heb sinds twee dagen verschrikkelijke buikkrampen, enslapen is dus nu ook lastiger. Wie heeft er ervaring met indalingsweeen en hoelang duurde het nadat je deze voelde voordat je ging bevallen!

2. missyb

missyb Niet meer actief

Ik heb de laaste dagen heel erg last van schaambot&ongestelheids pijn en dan de hele dag bijna door.
    vandaag bijna geen last van gehad.

maar het zegt volgens mij niks over wanneer je gaat bevallen helaas.

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi!

Ik was vandaag toevalig bij de vk en ik heb al aantal dagen die ongesteldheidspijntje en ook vooral met harde buiken en snacht helemaal.
    Nu vroeg ik haar dat ik daar heel erg veel last van had, maar ze zei het zijn gewoon oefenweeen die er voor zorgen dat de baarmoedermond aan het rijpen is. Ook kan het zo zijn dat het ineens door pakt en doorgaat naar echte weeen, maar wanneer is altijd heel moeilijk te zeggen is eenmaal afwachten zei ze.

Groetjes anna

4. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik had met nicky zeg maa r een week of 3 voor de bevalling hele erge kramp in me muts (weet even niet hoeik het moet omschrijven) net bovenme schaambeen een in me lies dit waren dus indalings weeen en verloor toen al de slijmprop in stukjes (maar die kan weer teruggroeien)

Deel Deze Pagina