ik wil graag even iris* haar steen laten zien. gister hebben ze haar steen geplaatst. we moeten de rest van haar graf nog opmaken.
Lieve Aly, het is niet echt heel duidelijk, maar duidelijk genoeg om te kunnen zien dat het een prachtige steen is. Heel veel sterkte met jullie verlies van Iris*. Liefs, M.
dank je wel dames. ik dacht dat de foto's groter zouden worden door erop te klikken, maar dat doet hij waarschijnlijk dus niet. loopy, mijn nod is 15 okt, dus volgende week maandag, misschien dat ik zaterdag er een testje tegen aan gooi.
Ja, nou is het inderdaad helemaal goed te zien hoe prachtig hij is! Echt heel mooi met die tekening erbij. Heel vredig.
aly: spannend meid hopelijk is de iui aangeslagen en heb je goed nieuws als ik terug kom van vakantie ik zal voor je duimen
he meis, het is een vreselijk mooie steen.heel bijzonder met die tekening erop. ik weet zeker dat jullei meis er ook blij mee zal zijn,het is een mooie plek om naar toe te gaan. succes met het verloop deze ronde,ik hoop dat de poging lukt. liefs nathalie mama van Bodine*