iris heeft ontdekt dat ze kan staan in de box, maar er zit een staartje aan... ze vind het gewoon 10 keer niks...en toch doet ze het steeds weer.... dit is dus wat we de hele dag zien en vooral horen!.. ze is eerder 1 keer gevallen en dat weet ze (denk ik) nog... dus sape staat voor de zekerheid bij haar... maar goed, kijk maar en dan snap je het..... http://video.tinypic.com/player.php?v=2j1lbbb
@djara ey ey weet niet precies hoor, maar mijn zoontje huilde ook toen hij net kon staan. dit kwam bij hem vooral omdat hij meer wou maar dat dat niet wou lukken
Oh jeetje dat is minder ik hoop dat deze fase gauw over gaat. Yeline trekt zich ook overal aan op maar die heeft nu door dat ze gewoon weer kan zitten dus als ze er flauw van is laat ze zich zakken.
Misschien voelt ze zich veiliger als je haar zelf aan jullie handen, laat optrekken, of een knuffel houding. Ze vind dit gewoon eng, best zielig, want ze houd haar handjes stevig vast aan de box.Ze zal ook wel denken, wat een hoogte ineens. Heb met haar te doen, als ik het filmpje zie
Arme meid! maar ja hoort er bij he... Ziet er wel aandoenlijk uit zo... Maar voor dat je het weet loopt ze
Ahhhh :d, huilt ze niet omdat ze niet meer weet hoe ze terug moet? Mijn kindjes trokken zich ooka lrtijd op in de box en dan was het van shitttttttttt ehhh hoe kom ik weer te zitten? BRULLLLLLLLL
Geef je haar een dikke knuffel van mij? Heb zo met haar te doen. Wat een heerlijk meisje. Ze wil denk ik ook meer dan ze kan. Ruben liet zich steeds neerploffen op zijn kont en huilde dus niet zo, maar hij stond ook pas 2 dagen voor zijn 1e verjaardag.
misschien vindt ze het niks omdta ze tegen die rand aankijkt? Huilt ze niet als je haar aan d;r handjes optrekt?
nee, het was ws gewoon de angst van hoe en wat... nu trekt ze zich op, maar huilt niet meer zo! de stilte is weer wat terug gekeerd!
Wat kan ze dat al snel! Grappig en zielig dat ze dan zo gaat huilen, maar dat is denk ik ook vanwege de schrik die ze nog heeft van het vallen. Fijn dat het nu beter gaat en de stilte is teruggekomen .