heeft iemand een tip ofzo iris wordt de laatste dagen steeds wakker rond 1 uur snacht echt heel erg huilen en killen laat haar wel een poosje liggen maar ze blijft doorgaan .. dus slapen ho maar .. nu slaapt ze dus wel verder als ik haar in mijn bed leg naast me.. maar dat vind ik zelf echt niks want dan doe ik echt geen ook dicht nu ook weer normaal gaat ze tussen 7 uur half acht naar bed maar ze blijft gillen en huilen zit echt snikkend op mijn schoot
ken het probleem, bij ons slaapt ie overdag en savonds wel, maar snachts maakt ie zich helemaal overstuur, tot hysterisch aan toe. dan slaapt ie ook verder bij mij. hoe oud is je kindje?
heb het idee dat elijah "groot" wil zijn, met eten ook, hij wil zelf zijn brood in de mond stoppen, zelf met een lepel eten (dan doe ik wat in een bakje en ondertussen geef ik m de rest) zat ook al te denken dat hij niet zo lang in het ledikant slaapt als mijn dochter.. hij wil alles nadoen van stofzuigen tot dingen in de wasmachine stoppen enzovoort. ik zeg ook met alles grote jongen erbij haha, misschien voelt ie zich wel niet groot in zijn bedje haha. maar moet er wel bij zeggen dat hij altijd al een slaapprobleem heeft hoor, ik ben nog steeds zoekende naar een oplossing
ps, klimpt ze al op de bank en bed enzo, want ik heb m al wel geleerd hoe hij eraf moet klimmen, dus dat heeft ie wel onder de knie, als je eventueel besluit een peuterbedje te kopen dan kun je een safetyhekje aan de zijkant doen, dat ze tijdens het slapen er niet uitrollen...
hoi hoi iris wil ook echt alles zelf doen en overal mee helpen zelfs de was doen hihi iris sliep eigenlijk altijd wel door enzo als naar twee maand ongeveer
iris kan de bank op en af en ook het bed af moet ook ff zeggen iris is overal heel erg vlot mee kijk maar op haar site www.irisscholten2006.dreumessite.nl wachtwoord schruffy
elijah was eerst wat traag haha, maar sinds 11 maand ging het allemaal heel snel, hij liep een week nadat hij los kon staan, en nu rent ie als een grote door de kamer (soms wou ik nog wel eens dat ie alleen maar kroop, want zo ineens kom je handen en voeten te kort haha) ik ga morgen eens een kijkje nemen op je site, mijn man zit klaar met ben en jerry's en een film haha
Het klinkt inderdaad alsof het aan de leeftijd ligt. Ben je niet bang dat ze straks helemaal niet meer terug wilt? Bij mama is natuurlijk wel errug gezellig :-D Misschien is inderdaad een peuterbedje een idee? Ik hoop dat ze er gauw overheen is of dat jij iets vindt wat helpt! Succes! Elmo
elmo ik heb ook liever niet dat ze bij me ligt want anders ben ik zeker bang dat ze niet meer terug wil .. maar ze blijft dus gewoon doorgaan met huilen en gillen .. dus ga denk ik toch maar aan een peuternedje denken .. ze slaapt nu op mijn arm gelukkig is ze nog niet zo zwaar hihi ga ff kijken of het nu wel lukt
ik heb me er al bij neergelegd haha, ben ook bang dat het mijn eigen schuld is geweest, uitstel van executie dus we houden het maar op de leeftijd (dan is het niet helemaal mijn schuld hihi)
ik herken het huilen 's nachts. Denk dat het leeftijd gebonden is. Mijn zoontje is nu 15 maanden en wordt 's nachts ook huilend wakker en wil niet meer slapen. Ik troost hem eerst op mijn schoot, naast zijn bedje, daarna gaat hij weer in bed en blijf ik op zijn kamer zitten of staan. Tot dat hij weer slaapt. Het kan wel 1 a 2 uur duren. Maar de aanhouder wint Vannacht heeft hij voor het eerst sinds 3 weken weer doorgeslapen. Een verademing. Nu maar hopen dat het niet eenmalig was.