is er iemand die ervaring heeft met een waterecho? ik heb er binnenkort eentje ivm poliep en ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe dit is en of het vervelend is of wel meevalt. graag eerlijke reacties! ik kan wat hebben hoor!
Ik heb het effe voor je opgezocht omdat ik er zelf ook nog nooit van gehoord had, maar was wel benieuwd. Misschien vind je hier meer uitleg: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=2616 Ik wens je allesinds veel succes ermee!
Hi Poema, ik heb ervaring met een water echo. Na mijn mk / curretage heb ik heftige nabloedingen gehad en toen dit gestopt was (eindelijk ) zag de gyn nog steeds iets zitten in mijn baarmoeder en vermoede een rest Maar omdat het een "onduidelijk" echo apparaat/beeld was wilde hij een waterecho voor de zekerheid. Pffff ik ook nagelezen op een site wat een SIS inhield en ik me helemaal druk gemaakt want ik was alle inwendige echo's en gefruttel helemaal zat Ik kan je vertellen dat ik me druk gemaakt heb om niks, het viel reuze mee, ik heb er praktisch niks van gevoeld ff een onprettig gevoel als ze het dunne slangetje door je baarmoedermond duwen en een beetje druk in je buik als het water erin zit en je baarmoeder uitzet. Gelukkig was bij mij alles netjes leeg ik wens je veel succes en ik hoop dat je mijn ervaring een beetje helpt groetjes
Ha Diana, dankjewel voor je berichtje. Fijn om te horen dat het allemaal meeviel. En dat het bij jou helemaal leeg was! Ik hoef me er dus als ik het zo lees niet veel zorgen over te maken. Dat scheelt weer!