waterecho

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door poema, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    is er iemand die ervaring heeft met een waterecho? ik heb er binnenkort eentje ivm poliep en ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe dit is en of het vervelend is of wel meevalt. graag eerlijke reacties! ik kan wat hebben hoor! ;)

2. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    sorry maar ik ken het niet!

maar veel succes!

grtjess

3. Princess

Princess Actief lid

4. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Poema,

ik heb ervaring met een water echo. Na mijn mk / curretage heb ik heftige nabloedingen gehad en toen dit gestopt was (eindelijk :rolleyes: ) zag de gyn nog steeds iets zitten in mijn baarmoeder en vermoede een rest :confused:
    Maar omdat het een "onduidelijk" echo apparaat/beeld was wilde hij een waterecho voor de zekerheid.
    Pffff ik ook nagelezen op een site wat een SIS inhield en ik me helemaal druk gemaakt want ik was alle inwendige echo's en gefruttel helemaal zat :evil:

Ik kan je vertellen dat ik me druk gemaakt heb om niks, het viel reuze mee, ik heb er praktisch niks van gevoeld ff een onprettig gevoel als ze het dunne slangetje door je baarmoedermond duwen en een beetje druk in je buik als het water erin zit en je baarmoeder uitzet. Gelukkig was bij mij alles netjes leeg :D

ik wens je veel succes en ik hoop dat je mijn ervaring een beetje helpt ;)

groetjes

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ha Diana,
    dankjewel voor je berichtje. Fijn om te horen dat het allemaal meeviel. En dat het bij jou helemaal leeg was! Ik hoef me er dus als ik het zo lees niet veel zorgen over te maken. Dat scheelt weer!

Deel Deze Pagina