Iris, wat geweldig! Wow, wat goed om te horen dat je er dit keer een goed gevoel bij hebt... vertrouw daar maar op! Over 2 weken ga je een prachtig hartje zien kloppen... spannende tijden meid, ik duim voor jou en Erwtje! Amber
Meiden bedankt ! @ Amber: Je hebt natuurlijk in het andere topic gelezen dat ik dacht dat het weer helemaal niet goed ging, maar het tij keerde. Testen werden steeds duidelijker voor het eerst weer. Totdat hij van de week donkerder was dan de controlestreep en mijn vertrouwen groeide. Echo was goed, dus ik heb hoop.
GEFELICITEERD en ik duim voor je dat alles goed gaat. Maar als je gevoel al goed zit, dan is het ook goed. Groetjes Jessie33
Hey Irisje, van harte gefeliciteerd! Ik ben heel erg blij dat je vertrouwen is gegroeid (en het tij is gekeerd). Ik heb net als Amber het andere onderwerp gelezen en ben maar al te gelukkig dat je zorgen onterecht zijn gebleken. Ik hoop dat je kunt genieten ondanks je eerdere ervaringen. Ik duim voor een heel mooi bonenstaakje! Liefs, Marla
Gefeliciteerd meid! Doperwtjes zijn heel lief en groeien altijd uit tot mooie kindjes, ha! Deze keer gaat het goed, je zal het zien!
gefeliciteerd zeg! als je gevoel beter is dan de vorige 2 keer, moet je daar toch een beetje op vertrouwen hoor. vaak is je gevoel zo juist.... geniet er maar lekker van.
doperwt of niet Iris, zo zijn we allemaal begonnen aan de reis tot waar we nu zijn... zie een mooi vruchtzakje, met daarin een mooi klein erwtje.... misschien wordt het wel de prinses op de erwt.. in ieder geval van harte gefeliciteerd meid, en denk dat je pas echt gerust (of in ieder geval geruster) zult zijn bij een volgende echo dat je ziet dat het gegroeid is of dat je zelfs al hartaktie ziet.... tis je gegund girlie... liefs smoekie