Goedemorgen allen, Ben net terug uit het ziekenhuis voor echo! Zooooo spannend omdat ik 5 jaar geleden mijn 3e IVF niet goed was afgelopen. Met 6 weken klopte toen het hartje met 8 weken niet meer. Nu ben ik volgens mijn berekening morgen 10 weken zwanger. Zojuist is het vruchtje opgemeten en blijk ik 8 1/2 week zwanger te zijn. Ze kreeg het vruchtje niet goed in beeld, je zag wel heel duidelijk het hartje hevig kloppen. De arts wil me over 2 weken terug zien om te kijken hoe groot het vruchtje dan is. Moet ik mij nu zorgen maken, mijn vriend en ik wilde het van het weekend aan iedereen vertellen maar nu weten we het eigenlijk niet. Liefs Tess
Nee joh meis, ik zou me geen zorgen maken! Het gebeurd zo vaak dat bij een echo blijkt dat het vruchtje iets ouder of iets jonger is dan de ouders verwacht hadden! Het hartje klopt hevig, dat is nu het belangrijkste. Tot de volgende echo kan je er niets aan doen, ik zou er dus gewoon van genieten, gefeliciteerd !
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Volgens de echo ben ik een week korter zwanger dan ik zelf had uitgerekend. Je hoeft je daar verder echt geen zorgen over te maken hoor. Gewoon lekker genieten en uitkijken naar je volgende bezoek
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik zou me ook niet te druk maken zolang het hartje volop klopt. Probeer er maar volop van te genieten . Groetjes Jessie33
Gefeliciteerd met je zwangerschap. En idd maak je niet teveel zorgen. Bij mijn nicht hebben ze ook 2 weken mis gerekend. Ze zagen en hoorde geen hartje kloppen en wilde haar pillen geven zodat alles los kon komen. Haar vriend wilde nog 2 weken wachten en raad eens. Een mooie dochter is nu al 2 jaar ter wereld.
Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.En maak je idd maar niet al te veel zorgen ze hoeven maar een milimeter verkeerd te meten en je bent korter of langer zwanger,over 2 weekjes meten ze het vast nog een keer op en dan is alles ok!Geniet ervan. Liefs,Claudia
gefeliciteerd! Maak je niet te druk meid, al kan ik me voorstellen dat het heel moeilijk is! Weet je zelf niet meer wanneer je laatste menstruatie en eisprong is geweest, dan kun je het een beetje uitrekenen...
Hoi allemaal, daar ben ik weer. Ik ben 2 weken geleden met dit onderwerp begonnen. 2 weken geleden was ons ukkie 1,75 cm, gisteren weer een echo gehad onze kleine heeft een giga groeispurt gemaakt en was al 4.1 cm. 2 Weken geleden werd ik 1 week teruggezet in mijn zwangerschapsduur en nu mocht ik dus weer een week voorruit. De kleine zwaaide ons welkom op de echo, het was zooo mooi om te zien. Sinds gisteren voel ik me ook pas echt zwanger. Maandag weer een echo (nekplooimeting). Groetjes allemaal en geniet er allemaal van. Liefs Tess