sleeen

Discussie in 'De lounge' gestart door mabidami, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoi hoi,
    heb een vraagje. (weet niet of dit de plek is,maar weet ook niet waar ik hem dan neer moet zetten)
    er ligt nu zo'n laag sneeuw en wil vanmiddag met mn zoontje op de slee lekker naar buiten.
    maar nu heb ik een slee gekregen (een oudje) er zit wel zo'n rugsteun op. maar nu heb ik geen idee om hem vast te zetten. hij blijft denk ik uit zichzelf niet zo zitten. vorige keer had ik hem emt een sjaal vast gemaakt,maar toen liepen we alleen een klein rondje. nu wilde ik een langer stukje lopen.
    dus bedacht me om de voetenzak uit de buggy te halen,maar hoe ga ik hem nu goed vastzetten.
    heeft er iemand een idee????
    (i hope so!!)

bedankt alvast

2. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    effies een foto van de vorige keer. dan heb je een idee hoe het toen zat en hoe de slee eruit ziet.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Kun je de maxicosi er niet op zetten? het lijkt te smal..

En in die voetenzak zitten gaten voor de gordels neem ik aan? Kun die sjaal niet als een gordel daardoorheen halen?

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Tip: gewoon het wipstoeltje gebruiken;) werkt perfect ipv slee ,met touw trekken

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Heb je een los tuigje in de kinderstoel? Anders kun je die gebruiken.
    Of de sjaal anders knopen, voor zijn borst langs?

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb geen tips voor je maar wil alleen even zeggen dat ik het een super-schattige foto vind :D.

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Mijn man opperde dit gisteren ook. Ik keek hem aan of ie wel helemaal lekker was. Nu ik jouw reactie lees.... kan dit echt? :D owh jeeh moet ik hem dalijk gelijk geven oh oh.

8. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    haha de wipstoel,moest ook wel even lachen daarom.
    maar het is wel een idee. alleen er zitten allemaal van die rubbers aan de wipstoel. weet niet of dat wel zo goed is voor de rubbers.
    de tip van de maxi cosi wil niet hier. was wel een idee maar daan past niet meer in de maxi cosi.
    het tuigje in de kinderstoel wilde ik ook proberen vorige keer maar die zit dus vast. erg jammer.
    moet dan toch maar proberen om de sjaal anders vast te maken,door de voetenzak.

@mermaid: dank je. hihi.

9. augustus

augustus Niet meer actief

Je kan van die handige tuigjes kopen die je ook in de kinderstoel gebruikt. Lijkt mij prima geschikt voor de slee!

10. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Thank You!!!

Deze tip ga ik morgen zeker gebruiken!

-dat ik daar niet eerder op ben gekomen, in 2004 heb ik een hobbelpaard gebruikt als slee voor een kindje van 1 1/2 omdat ik toen geen slee had-:D

________

12cm sneeuw

11. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ja klopt er zijn tuigjes te koop,maarja daar heb ik nu natuurlijk weinig aan. hihi.
    denk toch maar gewoon dat ik een sjaal gebruik en deze door de gaten van de voetenzak maak zodat hij een beetje stevig en lekker warm zit.
    haha een hobbelpaard is ook een goed idee. :)
    zo maar eens een constructie bouwen en dan op pad als hij wakker is.

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ging heel goed hoor dames met de wipstoel..erg leuk!!!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Bedankt voor de tip!!! Hier had ik ook geen slee, tot ik de tip las van het wipstoeltje. Ging helemaal super!!! Bedankt, op zp kom ik de beste tips tegen!!!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Een fiets stoeltje op de slee vast maken werk ook

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

:D Wat een leuke foto's!! :D geweldig!!

16. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hihi geweldig met de wipstoel. leuke foto's.
    nou uiteindelijk toch maar met een sjaal vast gemaakt. en hij zat heerlijk. haha.
    foto's komen nog. effies geen zin om ze op de laptop te zetten.

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Je oet wel oppasen waar je de touwen vast maakt anders trek je de wipstoel achterover. Maar bij ons zaten rubberen ringen aan de onderkant om te vrookomen dat ie krassen maakt op je vloer. Met deze ringen kon ik voorkomen dat het touw weg ging glijden.

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een goede tip dames! Een wipstoel... Ziet er ook nog eens schattig uit ook :D

Deel Deze Pagina