hebben jullie dat ook wel eens? ik heb het momenteel heel erg terwijl het nergens voor nodig is. vrijdag krijgt vriendlief van mijn nieuwe baas zijn nieuwe vaste contract hij krijgt gewoon hetzelfde loon hetzelfde werk hetzelfde contract als hij nu heeft. alleen de naam boven de loonstrook veranderd en ik vind het echt kei spannend. ik ben normaal heel nuchter maar nu? pfff
sorry snap je berichtje eigenlijk niet echt de naam boven de loonstrook veranderd en daar ben je bang voor, of ben je bang voor de nieuwe baan ik snap het niet eigenlijk
Ik snap het denk ik wel, er veranderd iets, dus je bent misschien bang dat het niet aan het eind van de maand misschien op zijn rekening staat? Dat is mis gaat of zo..
nee we worgen geen collega's haha. nee vriend gaat naar een nieuwe baas krijgt daar gewoon een vast contract. maar op de een of andere manier vind ik het eng. toch een andere baas hoe zijn hun hoe doen hun etc.
snap het nog steeds niet goed waar je nu bang voor bent dan eigenlijk veranderd er niet veel alleen een nieuwe baas andere baan, verders blijft alles hetzelfde toch dus waar maak je je dan druk of zorgen om
Men vreest het meest van het lijden dat men vreest.... Dit klinkt mij niet als een irrationele angst maar meer naar zorgen hoe het allemaal zal gaan, het onbekende.