hallo, gister onze eerste echo gehad ben nu 6,5 week zwanger dus het was nog heel klein, het was ook eventjes zoeken waar of dat het zat maar op een gegeven moment was daar ineens het hartje echt zo gaat!!! alleen was er van het kindje nog niets te zien? wie heeft er ook een echo gehad met 6,5 week en wat was daar op te zien? ben wel veel meer gerust gesteld want een kloppend hartje is wel mooi!!
hetzelfde gezien meid, een speldeknopje en iets wat daar als een razende knipperde ja het is zeker gaaf. gr regi
ik heb met 6w5d een kloppend hartje gezien...een baby herken je nog niet maar wel meer een lange boon achtig
Afgelopen maandag mijn echo gehad met 6w1d en er was een mini boontje van 0.50 cm te zien en inderdaad een kloppend hartje. Het enige wat ik mij afvraag is dat volgens vrienden van mij je veel verder zou moeten zijn met 0.50 .....dus weet iemand hoe dat zit, of hoe groot was jou "boontje" met 6 weken.
hier ook een knipperlichtje gezien.. met precies 6 weken.. dat was ook het enige wat we zagen..heel mooi
Gefeliciteerd met jullie "boontje"!! Met 6 weken is het nog niet meer en kan je nog niet veel meer zien dan het hartje maar dat is toch al zo'n wondertje??!!Over een tijdje ga je steeds meer zien...! Ga niet vergelijken met cm enz want in dit stadium is dat allemaal zo moeilijk te bepalen en ligt alles zo ver uitelkaar...laat je niet gek maken. Als er iets is wat afwijkt dan zegt de gyn of de vk dat wel!vertrouw daar maar op en niet op wat vrienden en kennissen zeggen...geloof mij: je wordt gek gemaakt! geniet ervan!
niet druk over maken hoor met 6 weken kunnen ze nog niet goed meten. ik was volgens hum 6 weken en 2 dagen en ik dacht dat ik 7 weken was, en toen kwam ik met 10 weken weer en toen was ik in 1 x weer 11 weken omdat ze dan beter kenne meten , dus uiteindelijk was me eigen telling toch goed!
Gefeliciteerd meid! z'on kloppend hartje is een heel goed teken. Dan heb je al heel wat overwonnen. Mijn boontje was 0,4 mm met een kloppend hartje en precies 6 weken, ook volgens mijn telling. We hebben gehuild! Als ik er aan terug denk krijg ik weer tranen in mijn ogen. Inmiddels weet ik dat ik een meisje krijg, en ze schopt mij de hele dag door. Heerlijke tijd dit! Geniet ervan!
hoi ik heb met 5 wkn 6 dgn echo gehad .volgens mijn telling een kloppend hartje gezien en 4,1 mm groot. volgens de echo was ik op dat moment precies 6 weken en wat er te zien was, niet veel , zie mijn fotoalbum spinnekop esli: moet het niet zijn 0,4 cm ipv mm
Ik heb een echo gehad met (waarschijnlijk!) 6 weken en 2 dagen. Niet helemaal zeker, omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Het zou ook iets minder dan 6 weken kunnen zijn. Het vruchtje was 3,2 mm en er was al wat hartactie te zien. Ik kan niet wachten op de 12 weken echo!
Ik hoop ook snel een echo te krijgen, en dan zien dat alles goed is en dat dit kindje bij ons blijft. Morgen even naar de HA een en ander gespreken en dan snel hopen voor een echo. Liefs Belly
Gisteren met 7 + 2 wk een kloppend hartje gezien! We waren op slag verliefd op ons ieniemieniemensje! Wat bijzonder! Het was ca. 1 cm. Wat is het toch een groot wonder!
Hier bij de 2e zwangerschap met 6w2d een echo gehad. Daarop een mooi klein boontje te zien, met een knipperlichtje, het hartje dus.
Hey Wij zagen ook het hartje met 6 weken...maar wel met een ini ini ini mini dingetje haha, idd zoals meeste zeggen een boonachtig vormpje...maar als je in mn foto album kijkt (foto van 7w2d)...10 dagen later begin het al op iets meer te lijken! liefs