dit is nu mijn 2de ronde en ik ben nu 43 dagen veder en nog niks te merken. Ik heb vorige week wel krampjes gehad in mijn onderbuik. Veder niks geen zere borsten zoals normaal........... De eerste ronde was mijn cycles 42 dagen..... dus dan ben ik nu inprincipe 1 dag overtijd.... Hebben hier meer last van..? Voor mijn pil gebruik was ik altijd precies om de 28 dagen. liefs jeannet
Ik weet het nog niet. Mn 1e ronde was 35 dagen en had ik verder geen rare symptomen. Nu heb sinds een paar dagen last van mn onderrug, een trkkerig gevoel in mn onderbuik, kan ineens heel moe worden dat ik echt moet gaan slapen. Het is dus afwachten. Het kan ook nog van het ontpillen komen.
ja me2... eerste cyclus netjes 28 dg..tweede cyclus 33 dg.....en nu wachten op de derde cyclus...best spannend steeds....
bah mijn 2de cycles komt maar niet........... erg vervelend! deze ronde duurt nu al 46 dagen... de vorige 42 dagen Is dit nog van het ontpillen? ik word er gek van! heb ook nog geen syptomen van mijn ongi maar de test zegt negatief! Wie heeft er raad?
Mijn eerste ronde duurde 69 dagen en ben toen aan het tempen gegaan. Mijn temp blijft laag dus nog steeds geen ei. Nu eerst op mijn ei wachten en daarna weer op mijn ongi. We zullen zien. Maar sterke meid met wachten. Ik weet wat het is om op je ongi te wachten.
Kijk maar mijn onderschrift. Mijn cyclus was net na de pil ook best lang, maar wordt iedere maand ietsje korter.