Hai meiden! Weet iemand een goed doel die graag knuffelberen wilt hebben? Ik heb er een heleboel liggen, voornamelijk gekregen toen Tygo werd geboren maar we doen er gewoon niets mee. Weggooien kan ik altijd nog maar ik geef ze liever aan een instelling die er voor zorgt dat ze bij kindjes terechtkomen die er heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee zijn. Dus als iemand iets weet stuur ik ze er graag heen. Bedankt Liefs Pris
Een leidster van het KDV waar mijn dochtertje heen gaat die verzameld knuffels, kleiding, kraampakketen, speelgoed in. Maar dat is in Hoorn (nh)...
Hier ook een hele zooi knuffels die alleen maar stof liggen te happen Ik houd dit topic ffies in de gaten!
ik breng zulke dingen naar een azc in de buurt daar word het met open armen ontvangen.of idd naar een stichting voor roemenie/polen/voormalig oostblok
Dacht juist van niet i.v.m. bacteriën enzo? Weet niet of dit klopt hoor met heb dat hier ooit eens gelezen.
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ziekenhuizen heb ik aan gedacht maar voorkeur gaat uit naar een buitenlandse bestemming. @ Popje Als zij er blij mee is wil ik t wel opsturen hoor, dat is geen probleem Iemand misschien nog ideeen?
www.neba.nl dit is van nederland-batam. links onderaan in het menu vind je de link. knuffels voor batam daar staat ook hun mail adres bij voor verdere informatie over hoe je de knuffels kunt inleveren.. de knuffels worden dan verstuurd naar indonesie en daar worden ze gegeven aan (zieke) kinderen die er enorm blij mee zijn :d fijn dat je aan andere kindjes denkt inplaats van ze weg te gooien, je kunt er veel kindjes echt heel blij mee maken echt super ! ( ik heb zelf even lopen speuren op het net en heb dit kunnen vinden, of ze het nog steeds doen.. dat weet ik niet,dan zul je ze even een mail moeten sturen,)
ik ook! we zijn ivm een verbouwing druk aan het opruimen en ik heb ook echt wel wat in de aanbieding dalijk!
@ popje in ieder geval bedankt! @ Zwanger89 Aan zoiets zat ik te denken. Ik heb ze zojuist een mailtje gestuurd.
Ik kreeg het mailtje direct retour. Heb nu naar het algemene e-mail adres gestuurd. Ik laat ff weten als ik een reactie heb ontvangen.
http://www.eenknuffelmeteenhart.web-log.nl/ Dit is misschien een idee! Als je die fotos ziet met de kindjes met de knuffels hoe gelukkig ze ermee zijn, krijg je tranen van in je ogen!