Irritant, aan elkaar plakkende wimpers.

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ohh, echt het is zooo irritant. Ik heb van mezelf behoorlijk lange wimpers en gebruik wat make up waaronder mascara.
    Met de kinderen stap ik op de fiets en ja hoor, ik voel het dan pas, als ik met mijn ogen knipper. Een wimper van boven, en een wimper van onder die aan elkaar plakken, en dan een seconde later weer losschieten. Je ziet het ook, een waasje voor je oog.

Soms pak ik de wimperkrultang en probeer ze de andere kant op te krullen, maar meestal ben ik onderweg als ik er achter kom en trek de bewuste haren eruit met een pincet (au, ja!).
    Wat doen jullie tegen dit vreselijk irritante ongemak? :)

2. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Je wimpers krullen voordat je mascara op doet, dan gaan ze allemaal dezelfde kant op :)

Nooit erna doen he! Met een beetje pech trek je zo je wimpers eruit (ken iemand die dat gehad heeft..:$)

3. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik trek ze er ook uit! Ik heb aan mijn bovenste ooglid een dubbele rij wimpers. Het lijkt heel mooi maar het is zwaar irritant doordat sommige recht naar beneden groeien of inderdaad zo lang worden dat alles plakt.. Ik epileer dus een heel stuk, je ziet er gelukkig niks van, maar anders is het echt niet prettig..

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik doe echt nooit mascara op de onderste rij wimpers. Hooguit even kammen.
    Vind het vaak een stuk ouder maken.
    Mijn tip is dus, alleen mascara bovenste wimpers.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik gebruik gewoon helemaal geen mascara maar daar heb je niets aan natuurlijk :)

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Dat ligt echt aan de vorm van je ogen, bij kleine ogen staat het niet mooi omdat het je ogen nog kleiner laat lijken maar bij grote/amandelvormige ogen wel :)

7. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik doe nooit mascara op m'n onderste wimpers maar dan plakt het nog..

8. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er ook last van. Inderdaad eerst krullen. Alleen boven mascara vind ik niet mooi..

9. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Wimper kruller even verwarmen. Doe het zelf met aansteker. Wimperkruller wordt dan warm en je wimpers gaan mooi staan. En niet meer tegen de onderkant..

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het echt 9 van de 10 keer niet mooi, ongeacht de vorm ogen haha.

Hooguit wat bruine mascara als je blonde wimpers hebt.

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Oh de warme krultang is nog wel een idee...
    Eigenlijk krul ik nooit van tevoren, heb dat tangetje gewoon liggen omdat ik het eens wilde proberen maar het voegt niet veel toe vind ik.

Wbt onderste wimpers, die doe ik sinds kort wel zwart. Ik heb grote ogen en het maakt mijn blik echt opener.

12. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Ik doe ook boven en onder. Let wel op dat de wimperkruller niet te heet wordt, doet best zeer:p

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    ai!

:D

14. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Effe lichtjes "uitkammen" als je mascara droog is, met bijvoorbeeld het borsteltje op de achterkant van een wenkbrauwpotlood of een oude uitgedroogde mascaraborstel die rijp is voor de vuilnisbak :D

Deel Deze Pagina