dat ben ik ook wel weer met je eens inderdaad.ik zal er alleen alles aan doen om het plezier van mijn kinderen en vriendjes uit de buurt niet te laten terroriseren. maar het blijft helaas moeilijk, dat klopt.
Als mama erbij blijft vertoont hij hetzelfde gedrag en dan probeert mama hem het uit de handen te praten door te blijven roepen Samen Spelen is Samen Delen. Maar tot nu toe zonder enig resultaat. Het lijkt erop dat ze gewoon geen overwicht heeft op dit moment. Het weekend is trouwens rustig verlopen want hij was dit weekend bij papa. Groetjes Anita
het is dan een irritant pestkopje maar eigenlijk zou je medelijden met dat kind moeten hebben. ouders uit elkaar en mischien ook nog niet op de propere manier, moeder die er niet naar omkijkt. lijkt me dat het kind gewoon aandacht opeist op een héél verkeerde manier maar geen andere kent omdat die blijkbaar toch wel wat moederliefde mist. triest eigenlijk
Dat samen spelen samen delen zegt zo'n manneke toch niks. Dat moet je voor doen. Kinderen en dan vooral van die leeftijd, leren door na-apen. Niet omdat mama 4 onbegrijpbare woordjes blijft herhalen. En als ze nu al geen overwicht meer heeft dan wens ik haar zo rond de tijd dat dit ettertje 7 is HEEL VEEL plezier...