Ik wil trouwens een 'normale' fiets, dus geen mamafiets of bakfiets. Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb de gazelle orange plus.. Vind het een ideale fiets met 7 versnellingen en rijd er vrolijk mee rond met 2 kinderen erop en dan nog de buggy erbij Goed stevig dus
Ik heb deze Google Afbeeldingen resultaat voor http://images9.images-speurders.nl/images/11/1184/118485069_1_big.jpg Old dutch kleur aquamarijn, heerlijke fiets! Echt superveel plezier van. Heb m hier in het buitenland waar ik woon en krijg altijd superveel complimenten met mijn 'echt hollandse' fiets Hgb overigens de bijoassende voordrager erop met een rieten mand, ideaal!
Ik heb een Batavus Old Dutch, parelmoerkleur. Deze heeft handremmen en 3 versnellingen. Nog absoluut geen spijt van!
Hier Eem fiets van het merk Johnny Loco. Had er nooit eerder van gehoord en hij was duurder dan gepland maar ben er helemaal happy mee Johnny Loco Moscow Women Nederlands merk ook trouwens. Goed voor onze economie dis
Die heb ik ook!! Hij is alleen ietsjes te groot voor mij, kom net met m'n voeten op de grond haha (ik ben 1,67) Ik heb er sinds kort een Yepp mini zitje op zitten, nooit verwacht dat m'n knieën het zitje niet zou raken. Heerlijke fiets!
Ik heb deze ook. Alleen heb ik een maandag ochtend model. Al heel veel problemen mee gehad. Dus voor mij geen Batavus meer.
Batavus Lifestyle fietsen l Batavus Diva 7 Plus 2014 dames | fietswinkel Fiets.com Ik heb deze, een paarse Batavus diva met voordrager en 7 versnellingen. Een fijne fiets waar zelfs nog makkelijk een zitje voorop past (mocht je dat willen) Ik vind het zadel alleen heel erg hard (of ik heb gewoon een gevoelige derriere dus dat ga ik vervangen.
Thanks allemaal! Die Gazelle miss grace is echt super leuk. Is dat ook een fiets waar je (gemakkelijk) een fietstocht mee maakt?
Hier ook een Gazelle Orange plus... fijne fiets. Alleen bijna onmogelijk om een fietsstoel voorop te plaatsen. Te weinig ruimte.
Ik moet zeggen ik vind er genoeg ruimte tussen zitten. Nu met me 38 weken zwangerschap (en ben niet slank en nu een flnke buik) kom ik er zelfs nog tussen. Wat ze hier hebben gedaan is me zadel iets naar achteren gezet en kom ook nog steeds makkelijk bij me stuur. Misschien ook handig als je fietsstoeltje voorop wilt?
Ik heb vandaag gekeken naar de cortina roots transport die ga ik waarschijnlijk kopen met het fietsplan van mijn werk! Ook iets meer ruimte om op en af te stappen ik wilde de licht blauwe alleen mijn man vond het wat kinderlijk wat vinden jullie? (kan op een of andere manier geen foto hier neerzetten??)