Hallo, Ik wilde even kwijt dat ik echt geen zin meer heb in werken!!!! Maar ik moet wel nog 5 weken. Ik stop nemaleijk 4 weken van te voren. Het probleem is, is dat er in korte tijd zoveel veranderd is op m,n werk en dat heeft het er niet leuker op gemaakt helaas. Eerst is m,n baas ontslagen en daar is een nieuwe voor teruggekomen waar iedereen heeeel erg aan moet wennen. En vorige week is mijn directe leidinggevende ook ontslagen per direct, (dat was zo een leuk mens) beide werkte daar meer dan 10 jaar. Ik werk er zelf net over 1,5 jaar en het was altijd geweldig, nu is het meteen heel anders omdat er zoveel gaat veranderen. Die leidinggevende deed zoveel voor mij daar kon ik veel mee bespreken enzo en dat is nu helemaal weg. Ook had ik met haar goede afspraken gemaakt over mijn uren voor na het verlof (dan gaat mijn oudste namelijk ook naar school) Dit moet ik nu nogmaals met de nieuwe directeur bespreken in de hoop dat ie het niet afkeurt. Blehhh en dat allemaal net voordat ik met verlof ga, ik ben al zo moe! Sorry voor het lange verhaal maar ik wilde het even kwijt! Joyce
Hey Joyce, als jij die afspraken op papier hebt, of email of iets, dan hoef je niks opnieuw vast te leggen hoor. Maar ik snap wel wat je bedoelt, zo richting het eind: is alles net even heftiger, dus ook de overgang naar een nieuwe manager, zeker als je de vorige erg leuk vond. Maar ik zou gewoon afwachten, je weet nooit wat je terugkrijgt, kan ook positief zijn uiteindelijk. succes met de laatste weken meid! Je kan er altijd nog over nadenken om toch eerder met verlof te gaan...