Irritant getrappel ....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Novy4, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Alleen als hij af en toe hard tegen mijn blaas trapt vind ik het minder, echt een rot weeig gevoel bleeehh. Maar verder ben ik bij elke schop of draai blij dat ik hem voel en even contact kan maken :)

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik vind het niet irritant. Maar soms zou ik willen dat de kleine even een andere plek als mijn gekneusde rib om tegen aan te schoppen. Helaas denkt de kleine er anders over en schopt het vrolijk verder tegen die rib.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahah wat leuk om te lezen allemaal en zoo herkenbaar, deze kleine voelen we nu ook al weer en die kleine trapjes herrinneren mij direct weer aan die grote trappen van zijn zus :O dus ik houdt me hart alweer vast haha

4. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Jaaaa als ik ff rustig zit. ... en dan die trap op je blaas ineens dat je omhoog schiet van de pijn en je clienten je aankijken van huh??..

5. Anneboy

Anneboy Lid

20 jul 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Toen hij nog meer ruimte had vond ik het erg leuk, nu baal ik er ook soms van haha. Hij kan echt heel vervelend drukken. Dan komt er weer een golf maagzuur naar boven, bleh..
    Ik ben ook altijd blij als ik hem voel, toch een beetje een geruststelling als hij zo druk doet, maar het zou fijner zijn als hij daar niet mijn blaas, maag of ribben voor zou gbruiken :p

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik vind het getrappel heel gezellig en fijn om een teken van leven te hebben maar gisteren heb ik voor het eerst wel even gegild van de pijn, wat ze precies deed weet ik niet maar kreeg een enorme pijnscheut bovenin te voortduren. Dat vond ik minder prettig, dus kan me voorstellen dat je het soms irritant vindt als het ook pijn doet of wanneer je er naar van wordt.

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, die van mij kriebelde altijd! Mijn niochtje heeft bij de 2de een gekneusde rib opgelopen door het getrappel van de kleine. Het is ook echt een enorm fel ding nu!

Deel Deze Pagina