Hallo, Ik ben nu toch even in paniek. Ik moet s'avonds 1 x utrogestan opsteken. Nu, gisterenavond deed ik dit opnieuw en ik kon mijn baarmoeder voelen. Hij voelde op plaatsen hard aan, maar boven dat harde deel (baarmoedermond?) voelde hij zacht aan en precies een beetje open, kon er precies topje van vinger insteken ofzo? Ik heb geen ervaringen met hoe de baarmoedermond (of was het de baarmoederhals?) moet zijn. Ik lees van alles op het internet, dat dit moet hard zijn, dat dit moet zacht zijn, dat er kans is op een miskraam hierdoor,.... Zucht, ik weet nu niet wat ik moet geloven, mijn eerste echo is pas over 2 weken
Ik heb er geen verstand van of ervaring mee maar zou gewoon even bellen met je vk en daar je verhaal doen. Hier word je alleen maar geinformeerd met ervaringen van anderen en die kunnen je echt niet met 100% zekerheid zeggen of dit juist goed of slecht is. Veel succes hoop dat alles ok is!!
Ik zou ook niet weten hoe zoiets voelt en of het kwaad kan. Als ik jou was zou ik even de gyn bellen voor de zekerheid zij kunnen je hier wel antwoord op geven en desnoods de echo eerder plannen.