Hahaha, n.a.v. het onderwerp van op welke temperatuur je de boxers van je man wast... Laat jij, je man, of een andere volwassene in je gezin remsporen achter in zijn of haar onderbroek? Oftewel, poets iemand zijn billen niet goed na het poepen? Zo ja, wie wast die onderbroeken dan?
Ik heb Colitis Ulcerosa en in tijden van opvlamming kan het wel eens fout gaan. Grappig hoor Mijn zoontje is 3,5 en laat ook wel eens een remspoor achter...en de wasmachine wast netjes alles weer schoon. Ik heb de wasmachine nog nooit horen klagen..
Ja altijd in de boxers van mijn man, ik was het daarom ook altijd heet, krimpt het daardoor? Jammer, dan moet hij maar goed afvegen! Ik snap echt niet hoe hij het voor elkaar krijgt ik had het zelfs niet toen ik nog wel eens een string droeg.
haha hier nooit! behalve als me dochter door haar luier heen lekt Dan is zei de schuldige Even in de vlekkenverwijderaar en hup de wasmachine in Ik was ook alles zelf.
Niet dat ik weet, moet wel zeggen dat ik niet in zijn onderbroek ga zitten kijken als die in de wasmand ligt Ik draag strings en tot nu toe heb ik geen spoor kunnen vinden
Dat is iets heel anders natuurlijk. Het gaat om volwassenen en niet om volwassenen met een chronische aandoening waardoor je er niks aan kunt doen.
Mijn man heeft er wel eens last van, waarvan, luiheid denk ik Of een natte scheet, ofzo. Gelukkig niet dagelijks hoor, en ik zeg t wel altijd. Ik was ook altijd. Maar inderdaad, het kan gewoon gebeuren, en mijn wasmachine klaagt ook niet hoor!
Hmm tsjaa hier wel eens... En vind het zooo erg! Mja.. Komt door een lieftallige aambei die ik over heb gehouden aan de zwangerschap en dus niet meer weggaat... Al veeg ik af tot mb kont schraal is... Het ding zit gewoon in de weg... Nu nog t lef vinden om een x naar de dokter te gaan
de kids hier wel eens (alhoewel ik zelf hun billen schoonmaak met natte doekjes) mijn zoon zit natuurlijk op school dus dan kan ik dat niet altijd doen, mijn man draagt altijd zwart en ga dat niet onderzoeken, zie eigenlijk nooit wat maar zal misschien best eens geweest zijn, we zijn maar mensen geen robots...
Ik heb van dat vochtig wc papier dus nergens last van. Had ik trouwens toch al niet En de boxers van manlief zijn allemaal zwart. Al geloof ik niet dat hij er ook last van heeft
Hmm, ik weet niet hoor... maar als er poep meekomt met de scheten, lijkt me dat ook niet helemaal normaal... Tenzij je aan de diarree bent, maar dat zijn ongelukjes...
De OP kwam over alsof het heel grappig is dat iemand remsporen in zijn/haar onderbroek heeft. Daaruit kan ik niet lezen dat dat anders is als je een ziekte hebt. Dan moet je beter formuleren. Dat moet voor jou, als ik je posts her en der lees, toch niet zo moeilijk zijn.
Iew gadver, nee volgens mij niet, ik heb nog nooit IN ze boxers gekeken tijdens het wassen. Het is me nog nooit opgevallen dus het zal wel niet
Misschien... Ik heb het er bijgezet, omdat ik zaken als 'ongelukjes' uit wilde sluiten. Ik had ook nog nooit gehoord van die ziekte van Chebu. En ik vind het inderdaad raar als er poep meekomt bij scheten laten. De poll en dit topic kan natuurlijk ook meer inzicht geven.
Als je last hebt van aambeien, verstopping, winderigheid of moeilijke darmen (Crohn etc), dan kun je vegen en wassen tot de huid ervan af ligt, maar dankzij het stempeleffect kunnen er dan toch remsporen in de broek zitten. Heeft je man last van aambeien of verstopping, dan kun hè daar beter iets aan laten doen. Zeker als hij het altijd heeft is de kans vrij groot dat er een andere oorzaak is dan niet goed billenvegen.