Ik vind het vooral irritant als ik iets heel simpels vraag zoals een tweede naam bij een naam dat mensen me vervolgens zeggen hoe ik beter de 1ste naam kan schrijven. Of er een hele andere naam van maken!Hallo!!! Daar vraag ik niet om! Ik vroeg om een 2de naam.
Ik heb jouw berichten ook nooit anders dan als goedbedoeld gezien! Je wilt toch alleen maar helpen? Ik denk dat een heleboel mensen op het forum juist heel veel hebben aan jouw suggesties! Ik heb ooit eens gevraagd om namen met een A-klank (op z'n Engels). Jij hebt toen heel veel namen genoemd. Als er een handjevol mensen hadden gereageerd die allemaal iets standaards als 'Jay' of 'David' hadden gezegd, had ik daar niet zoveel aan gehad. Jouw lange lijst, met ook veel unieke namen, gaf juist lekker veel inspiratie!
Dat verklaart wel een heleboel! Ik vraag me altijd af hoe je aan al die namen komt. Je moet wel een complete databank in je hoofd hebben want ik heb inderdaad niet het idee dat je ze van internet plukt. Ik lees ze ook niet allemaal maar ik denk dat de TS die erom vraagt er vaak wat aan heeft.
Thanks Shaddixxx en Novastar en anderen die het wel snappen Was even bang dat ik hier eigenlijk helemaal niet welkom was.
Ik vind de lijsten van Michelle ook altijd alleen maar goedbedoeld overkomen, je hebt tenminste flink wat opties gelijk om door te spitten. Ik lees ze zelf ook niet door bij de topics van anderen, maar in mijn eigen topics in het verleden was ik er blij mee.
Op mij komt het ook goed bedoeld van Michelle over. Maar ja, op n smartphone is het soms erg veel doorscrollen. Ik lees haar opties bijna nooit. Maar ik denk dat als ik om advies zou vragen juist haar reacties uitgebreid zou bestuderen Ik vind het meer ergerlijk om topics te lezen als: 'wat vinden jullie van deze naam?' En dat de 'naam' in kwestie helemaal geen naam is maar juist enkel en alleen een geram op een toetsenbord of iets anders bizars bedachts Maar dat is meer omdat ik dat totaaaaaal niet begrijp haha