Hey meiden, Wie van jullie doen er allemaal aan moeders voor moeders? Ik doe sinds gisteren mee en dan tot 16weken dat is tot februari dus dat gaat heel snel. Ik weet niet of jullie dat ook hadden,maar ze deed bij mij thuis nog een test nou mijn hart zat in mijn keel. Mijn schoonmoeder was ook bij mij,en die heeft het nu met haar eigen ogen gezien dat de test gelijk twee strepen aangeeft. Ze vond het allemaal nog zo onwerkelijk.... A.s.donderdag mag ik al weg voor de 1ste echo zal blij zijn ook dan kunnen wij het hartje horen. gelukkig mag mijn man even mee van het werk,dan kan hij het ook horen hy vind het ook allemaal nog zo raar hy bevat het gewoon nog niet goed! Maar voor de meiden die niet mee doen aan moeders voor moeders,als ik jullie was zou ik er wel aan mee doen hoor! Je helpt hier ook andere mee die geen kinderen op de normale manier kunnen krijgen dus meiden.....de website is www.moedersvoormoeders.nl Veel liefs saskia
Gefeliciteerd! Goed dat je mee doen aan MvM! je moet dan idd een test doen... als ik zwanger ben wil ik ook graag mee doen! succes bij de echo!
Ik doe sinds afgelopen maandag mee! Bij mij kwam er ook een vrouwtje en deed ook een test en ja hoor 2 strepen! haha Ik doe ook mee tot 2 februari. Alleen ik ben veel weg en heb dus vanaf maandag tot nu 2 keer een halve fles gevuld... Het is niet veel maar alle beetjes helpen denk ik dan maar....ja toch?
Ik had me ook opgegeven en wou er echt graag aan meedoen. Maar bij de 1e vraag van de vragenlijst moest ik al opgeven. Ik heb nl in 1995 een bloedtransfusie ondergaan en dan mag je niet meedoen... Hadden ze die vragenlijst nou niet ff op de website kunnen zetten vraag ik me dan af...Dat had veel tijd gescheeld, zowel voor mij als voor die mevrouw.
Ik heb het 10 weken gedaan, bij een eventuele 2e zwangerschap doe ik het niet meer, tenzij ze iets aan de geur doen.
Idd of in ieder geval even mailen of per post sturen als je je aan wil melden, of meteen bij het aanmelden die vragen stellen. Ik doe ook niet mee, mag niet ivm medicijngebruik voor de zwangerschap en in de zwangerschap. Maar idd zou een hoop fustratie schelen als ze die vragen even iets eerder zouden stellen.
Gefeliciteerd. Ik heb ook mee gedaan aan MVM. wat voor mij heel logisch was aangezien ik verschillende hormoonbehandelingen heb gebruikt.
Ik doe niet mee. Heb geen medische redenen, maar ik ben gewoon nooit thuis. 's ochtends ga ik de deur uit en 's avonds om 8 uur ben ik weer een keertje binnen. Daarnaast kan ik die flessen ook nergens kwijt de hele buurt hoeft namelijk niet te weten dat ik zwanger ben. Nee voor mij geen moeders voor moeders.
Ik heb wel meegedaan met MVM! Vond het niet erg om te doen, maar die geur is wel vervelend, maar ik vind dat ik het wel moest doen, aangezien ik jullie plasjes allemaal nodig heb gehad om uberhaupt zwanger te raken en voor een eventuele volgende poging weer gedoemd ben tot pregnyl (wordt gemaakt van de plasjes). Groeten Jille
Ik heb me net ingeschreven voor Moeders voor Moeders. Ik ben blij dat ik iets kan betekenen voor andere dames die het hard nodig hebben.
Ik kan spijtig genoeg nooit meedoen aan MvM omdat ik in België woon en dit hier niet zo georganiseerd wordt bij mijn weten. Maar ik zal het dan zeker nog eens navragen als het zover is! Ik wil wel alle dames even bedanken dat jullie die moeite willen doen! Vind het echt super! Het is eigenlijk maar een kleine moeite maar zoals je uit sommige reacties kan opmaken, moet je het toch maar willen doen hè! Dus: dankjulliewel!
Ik doe ook bewust niet mee. Niet om een medische reden, maar omdat zowel mijn vriend als ik hier beide geen goed gevoel bij hebben. En ja, dan ga ik het ook niet doen, hoe stom dat ook voor sommige mag klinken. Ik vind het is een optie. Als je wilt mag je mee doen, maar je bent niets verplicht.
ik had wel mee willen doen maar je hebt hier geen ophaal service dus dan moest ik het zelf wegbrengen van den helder naar alkmaar en dat was toen geen optie omdat we toen nog geen auto hadden. en al hadden we wel een auto gehad vind ik dat toch echt te ver.
Niet aan meegedaan. Ik was zo ontzettend misselijk in het begin dat ik dat echt niet zag zitten. Daarbij woon ik in een appartement en vind ik het dus niet zo lekker om die flessen bij ons in huis te hebben. Verder heb ik nooit die drang gehad om fanatiek te schenken aan goede doelen of wat dan ook. Daar heb ik verscheidene redenen voor die ik niet op dit forum ga zetten
Ik doe sinds gister mee en ik ben heel blij dat ik dit voor anderen kan doen. Tuurlijk is plassen in een kannetje niet de leukste activiteit van je zwangerschap en de geur uit de pot is niet ook de aller lekkerste. Maar de wetenschap dat van het HCG in mijn urine meiden met vruchtbaarheidproblemen geholpen kunnen worden, zou toch voldoende moeten zijn? En hoezo commercieel, hoe wil je dit dan verkrijgen? Er mag geen geld voor gevraagd worden. En qua opvangplek in je huis is het even zoeken, maar zo veel ruimte neemt het ook weer niet in. Ik kom zo misschien best fanatiek over, maar in deze tijd is iedereen al zo veel met zichzelf bezig. Klein gebaar...
Een klein gebaar van zeker 10 weken van je zwangerschap. Maar nee, als ik me er niet goed bij voel dan ga ik het zeker niet doen. Ik zou mezelf dan steeds weer gek lopen maken hoe ik dat ooit had kunnen doen. Geef ik mezelf alleen maar stress mee. En ja, ik weet dat veel dames het kunnen gebruiken. Maar aan de andere kant is het geen vrijwillige bijdrage meer. Tegenwoordig wordt je zo scheef aangekeken als je er niet aan mee doet dat het een verplichting wordt zo onderhand. En nee, ik doe niet mee. Om misschien wel egoistische redenen.