Zo irritant! Spontaan doen een aantal toetsen op mijn keyboard het niet meer. O.a. de linker shift (rechts doet het dan nog wel) en een aantal cijfertoetsen. Ik dacht eerst, dat het hardwarematig stuk was, of het keyboard vuil, maar ineens doet alles het weer. En dan weer niet en dan weer wel... En het zijn dus ook bepaalde toetsen, waarvan ik er een aantal vaak gebruik en andere juist helemaal niet. Ze zitten ook niet allemaal bij elkaar of zo... Iemand ook ooit eens zoiets gehad?
Zeker weten dat het geen vuil is? Probewer dit eens: Toets eruit wippen met een mesje, dan de onderkant van de toets en het toetsenbord zelf goed schoonmaken met een wattenstaafje met alcohol. Laten drogen. Terug in elkaar zetten. Als het geen vuil is, dan vind ik het wel een heel apart probleem. En dan vermoed ik dat je uiteindelijk een nieuw toetsenbord nodig gaat hebben. Veel succes!
Draadloos zeker? Bluetooth? Ik ben een jaar geleden weer overgegaan op bedraad, zowel voor toetsenbord als voor de muis. Werd gek van die storingen.
nee, is mijn laptop, dus ik kan hem ook niet even open schroeven of zo. de shift key is er zojuist weer mee opgehouden.... ik heb de toetsen, die het dus niet doen, los gemaakt en ik heb ook al met een spuitbus met lucht gespoten. ik denk niet dat het hardwarematig is, want het zijn steeds dezelfde toetsen en ze doen het ook afwisselend of allemaal wel of allemaal niet. van de cijfers mis ik de zes, acht en negen. en de linker shift dus. alle andere toetsen lijken het wel te doen. als het vuil zou zijn, dan snap ik dat één knop het spontaan weer gaat doen en dan weer niet, maar vier tegelijk? edit: wauw, ik google net op shift 689 en vind dit: HID Keyboard, buttons stopped working. Not sure if driver issue. Help. precies dezelfde toetsen... en ik heb ook een acer!
Laptop weggebracht. Probleem is onderkend. Is nu opgestuurd naar reparatiecentrum en ben hem dus een paar weken kwijt. Maar in elk geval fijn dat het onderkend is, dat het een Acer probleem is.