Nationale Ouderendag

Discussion in 'De lounge' started by missmamsie, Aug 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik heb geen idee of het mag, maar ik wil deze link graag even onder de aandacht brengen:
    Nationale Ouderendag - Wens vervullen
    Aandoenlijk om te zien welke wensen bejaarde mensen soms kunnen hebben...

2. KimK

KimK Niet meer actief

Zo sneu dat hun blijkbaar geen (klein)kinderen hebben die zo'n (eigenlijk best wel makkelijke) wensen kunnen (willen) vervullen. Ik heb altijd klaar gestaan voor mijn oma en zelfs nog toen ik in de 20 was met haar op vakantie geweest.....

3. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Nou, inderdaad! Ik ga me wel ergens op inschrijven, moet alleen nog even kijken voor wat precies...

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ach... Wat leuk voor die oudjes. Als ik fit was geweest had ik zeker iets willen doen, maar zit er nu even niet in. Ga dit wel onthouden voor volgend jaar! Goed initiatief, hopelijk mogen/ kunnen er veel wensen vervuld worden!

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,823
    2,006
    113
    Het verbaasde mij ook, de eenvoud vaak van een wens. Ik heb me twee weken terug al aangemeld. Ik ga ook bij iemand langs.

6. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    hm ik zat even te zoeken maar zie mijn gemeente er niet bij staan

7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Hmm mijn gemeente staat er ook niet bij helaas :(

8. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Jammer dat het nodig is, maar wat een goed intitiatief. Ik had me ook graag willen inschrijven, maar lees dat het op een vrijdag is, ja dan moet ik werken dus dat gaat niet lukken. Heel jammer, ik heb wel een paar wensen gezien die ik had willen vervullen!

9. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Oh die ene wens: Op de dijk in Groningen staan, om nog één keer de geur van de zee te ruiken.

10. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,823
    2,006
    113
    Inge; als je op die ene dag niet kunt, kun je ook een andere dag afspreken. Ik zat met hetzelfde probleem.

11. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik heb me ingeschreven om met een mevrouw een ijsje te gaan eten op de boulevard en hoor hier binnenkort meer over. Ben benieuwd:)

12. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Nou ik heb me ook opgegeven, we gaan ipv 3-10 of 21-9 naar dierentuin wissel en nemen dan een mevrouw mee die hier graag heen wil!

Kreeg net een reactie van het comité die de mevrouw had gesproken dat ze er heel veel zij in had en er naar uitkeek om een dagje oma te mogen zijn. Lief toch!

Overigens staat mijn gemeente er ook niet bij maar dat hoeft niet erg te zijn toch? Deze mevrouw woont in Zutphen en wij vlakbij Rotterdam, maar ik heb gewoon gekeken welke wensen voor mij uitvoerbaar waren.

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Leuk zeg! Ik heb zelf helaas nog geen reactie op mijn inschrijving gekregen...:(

14. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Wij zijn vandaag met een oudere naar de dierentuin geweest! Het wad echt gezellig, leuke mevrouw die heel dankbaar was dat wij haar mee wilden nemen. Voor de meiden die nog twijfelen of ze zich zullen opgeven voor de nationale ouderendag: echt doen, het is het echt waard!

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Mijn gemeente ook niet :(
    Ook niet waar ik werk en niks ertussen.

Share This Page