Meiden die na de prikpil zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xprissiex, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.

Zijn er meiden die de prikpil hebben gebruikt en zwanger willen worden?

Ben je toen je je de prikpil kreeg goed voorgelicht over de lange uitwerking?
    Hoe lang ben je al gestopt?
    Ben je al ongi geweest?
    Ben je inmiddels zwanger?

Laat je verhaal hier achter ;)

Mijn verhaal:Ik ben sinds januari gestopt. En was dus niet op de hoogte. Dus nu in de wachtbank... Mag in juli naar de gynaecoloog.

2. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand??

3. gemke

gemke Niet meer actief

ik ben begin mei gestopt met de prikpil had allemaal vervelende bijwerkingen 0 libido altijd een boos gevoel en heel veel zwangerschapssymthomen werd er helemaal gek van

ik ben niet gestopt om zwanger te worden maar omdat ik dus niet tegen die hormonen kon
    mijn man wil er geen knoop in leggen en voor mezelf vind ik het veel te duur ..bovendien vind ik het stiekem ook wel een beetje te definitief

maar nu half juni.....na de knoop door te hebben gehakt en te zijn gestopt voelde ik me supergoed ik had nergens meer last van
    ik weet dat het lang kan duren voordat de menstruatie weer op gang kan komen ...mijn man weigerde condooms te kopen (tis ook niks hoor met condoom maar goed) en omdat ik het stiekem ook weer niet heel erg vind om er nog een kindje bij te hebben hebben we de eerste weken na het stoppen onveilig gevreeën bovendien had ik ook zoiets het duurt toch lang voor je cyclus weer op orde is en bij mijn andere zwangerschappen (na gebruik normale pil) duurde het zwanger worden gemiddeld een half jaar dus zo'n vaart kan het dan toch niet lopen he

maar ja ...nu zit ik met borsten die sinds het stoppen minstens een cup zijn gegroeid heb al E ken je nagaan broeken die te straks zitten
    3 kg aangekomen (zit al 3 jaar op hetzelfde gewicht) en beweging in mijn buik maar een negatieve test (daarna toch maar condooms gekocht) ik weet het niet meer volgens mij ben ik schijnzwanger ofzo en anders klopt die test niet en ik durf eigenlijk niet nog een x te testen vind het ook weer zonde van het geld als het toch negatief is

tijdens de prikpil had ik ook sympthomen die op zwangerschap lijken zoals opgeblazen gevoel in buik (maar geen broeken die ineens strakker zitten) melk uit mijn tepels( maar dat kon dus volgens de bijsluiter en heb ik nu niet) afentoe rommelen in mijn buik (maar niet zoals nu heel lang en vaker achter elkaar)

nogmaals zit er niet echt op te wachten en mijn partner al helemaal niet maar zou dus heel graag nu ongesteld worden zodat ik er klaar mee kan zijn ook

4. gemke

gemke Niet meer actief

vergat de emailnotificatie aan te zetten doe ik dus bij deze effe

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of je bent 1 van de gelukkigen niet meteen zwanger is geraakt wat volgens mij bijna niet kan of je bent idd schijnzwanger... Je bent zes weken geleden gestopt dus je bent zwaar aan het ontpillen.. je wilt niet weten hoe ik me heb gevoeld pffff..
    Ik had vaak ook een 0 libido.. vijf kilo aangekomen in al die jaren.. 3,5 jaar gebruikt. Wij willen wel graag een kindje maar ja dat gaat meestal na de PP niet zo makkelijk..

6. gemke

gemke Niet meer actief

ja denk ook aan ontpillen nu gerommel in buik is weg ook alleen mijn borsten zijn enorm nu heb jij daar ook last van gehad na het stoppen met die prikpil heb een cup e maar volgens mij is dat nu f ofzo doet ook zeer

7. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan wel tot 2 jaar duren voordat je weer een ongi krijgt.... als je niet zwanger wilt worden dan kan je het beste ander soort anticonceptie gebruiken.. de gewone pil bijv??? zou is overleggen met je Ha over de mogelijkheden...
    ben zelf van de week bij de HA geweest nou ja zie handtekening...

8. gemke

gemke Niet meer actief

ja we gebruiken condooms nu tis niet ideaal maar ik kan gewoon niet tegen die rotzooi het liefst zou ik steriliseren maar mijn man wil het niet bij zichzelf en bij mij tja dat kan ik niet betalen we hebben basisverzekering en dan word het niet vergoed

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik wilde niet direct zwanger worden na de prikpil, had alleen teveel last van de hormonen.

Maar ik ben ook niet goed voorgelicht over de uitwerking. Uiteindelijk de pil 2 keer (6 maand) gebruikt, en het heeft 9 maand geduurd voordat ik ongi werd..

Deel Deze Pagina