Alleen bruinverlies ipv menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by JackyiRo, Jan 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

Mar 23, 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net ronde 4 achter de rug, ben zoals verwacht op dag 30 'ongesteld' geworden. Althans daar ging ik van uit. Want inmiddels zit ik op de 5e dag en het is alleen nog maar bruinverlies met één keer een stolseltje. Van helderrood bloed is geen sprake. Ik voel me ook niet ongi. Normaalgesproken heb ik heel weinig bruinverlies en dan meteen hup, flink bloedverlies met krampen en hoofdpijn. Als ik niet beter zou weten zou ik nu haast denken aan innesteling maar ik ben er zeker van mn ei gemist te hebben deze maand en bovendien is weinig geklust :) deze ronde.
    Kortom, hele rare menstruatie, iemand hier bekend mee?

Mijn menstruaties worden trouwens zowiezo steeds korter en minder hevig. De afgelopen maanden had ik maar 2 dagen bloedverlies.
    Vreemd....:(

2. Stina83

Stina83 Bekend lid

Aug 6, 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien toch een testje wagen?!

Ik had afgelopen maand ook 5 dagen bruin verlies voordat het overging op helderrood bloedverlies.

3. Roro84

Roro84 Actief lid

Sep 23, 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb hier deze "menstruatie" ook last van. Heb al 8 dagen bruinverlies zonder een spatje rood. Voel me ook niet ongesteld niks. Heb al 2 testen gedaan waarvan 1 wit en 1 met wat leek een tuurstreepje(geen indroger iig). Ik wacht het rustig af en doe over een week nog een testje. Het is wel de 1e keer dat ik bruinverlies heb op deze manier. Normaliter ben ik hevig ongesteld met alle pijn en ongemakken die erbij horen.
    Kan ook geen ontpillen zijn want zijn al meer dan een jaar bezig.

Ik zou als ik jou was toch een testje doen

4. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

Mar 23, 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou, net een testje eraan gewaagd en spierwit helaas. Ik had er niet op gerekend, ik weet vrijwel zeker dat ik mn ei gemist heb deze ronde en bovendien is mn temp vrij laag. Toch balen..:)

Maar nog altijd geen doorbraak in mn menstruatie. Heel irritant! Meer meiden met ervaring? Reken je dit dan wel als cyclus als er helemaal geen helderrood bloed verschijnt?

Ninn likes this.
  5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het kan zijn dat je weinig slijmvlies hebt opgebouwd en dit bruine alleen een oud restje is. In dat geval, blijft het daarbij omdat er niks meer zit.

6. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

Mar 23, 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nephtys, ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd! En je hebt een lange weg gehad lees ik..

Oke, weinig slijmvlies, geen idee wat dat betekent eigenlijk. Wat zegt dat?

Share This Page