Irritante broeken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    De enige broeken die ik kan verdragen, zijn de zogenaamde taille-bas jeans.
    Hoe leg je dat uit. Ah! Christina Aguilleira en Britney Spears dragen die altijd, zo'n héél lage jeans waarbij hun kont bijna te zien is.
    Die zijn speciaal gesneden om aan je kont te blijven hangen (hahahah, wat een formulering) en je buik hangt er gewoon over.
    Nadeel is dat ik steeds grotere t shirts moet gaan zoeken, want mijn 'gewone' shirts worden door die bult te kort...
    Dan nog m'n buikbelletje aan, en ik kan de deur uit.

2. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Las net iets over die buikbanden. Waar in België kan je die vinden en hoeveel bedraagt de gemiddelde kostprijs ongeveer? Heb je toch in een heleboel leuke kleuren hoop ik?

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo, mag ik ook even meereageren? Haha, ik heb zo nu en dan ook al een positiebroek aan. Ik heb nu eentje van spijkerstof aan en dat is ook nog stretch, dus zakt ook af. Maar ik heb er gewoon een riem bij om, zitten gewoon lusjes aan de broek. Dus lekker handig, zakt ie ook niet naar beneden.

Groetjes Miep

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    juist ja ik heb er wel 3 rotbroeken en een riem gaat bij mij niet want die past niet meer hahaha.

Ook ik vind de broeken die over je buik gana het fijnste zitten,

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Je kunt ook gewoon een riem kopen die wat groter is.

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Haha herkenbaar hoor dat gehijs aan die broek. Ik had zelf ook een hippe gekocht van Vida Vita, maar ik heb op het laast altijd in een positiespijkerborek van V&D gelopen. Minder hip, maar zat wel beter.

7. gerianne

gerianne Niet meer actief

ik ken je probleem
    maar het antwoord ligt in het merk noppies
    ik zweer er bij
    heerlijk stretch en helemaal over je buik heen

8. Niet meer actief

Helaas voor mij ook geen noppies spijkerbroeken!

Overigens kan ik geen riem verdragen, dan voel ik de kleine helemaal constant!

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb ook zo'n kl*tebroek van Mama Licious!
    Ik draag hem ook met een riem en na het wassen flink heet in de droger, dan zit hij weer even goed.
    Ik heb er ook een van Noppies, die zit wel een paar dagen goed, dus die draag ik supervaak.
    Maar die charmante hoge broeken zitten idd echt het lekkerst.
    Groetjes, Anakin.

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik dacht al dat ik de enige was die een gat heeft veroorzaakt in de stretchband van de spijkerbroek... ik loop dus ook constant te hijsen! Heel erg irri!

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    hahaha...oooooooooooooowh wat vreselijk herkenbaar!
    Ik loop ook de hele dag te hijsen en ik word er KNETTER gek van!
    Riem dragen heb ik altijd al vreselijk gevonden, dus zal nu ook geen optie zijn.... :cry:

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hahaha bij mij zitten er ook gaten in aan de zijkant bij de naden. heb te hard lopen sjorren. sta op het werk l bekend als madam sjor aan me broek haha

13. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Ik ook sjorren en kei sjaggerijnig ervan worden....
    heb er eentje met een band, die zat strak op me bovenbenen,
    maar kreeg het toch voor elkaar om af te zakken en als ik zat sneed ie in me onderbuik...
    en ene zonder band en die glijdt ook gewoon van mijn kont af en als ik zit snijdt deze ook gewoon onder in mijn buik..dus strakker zetten gaat niet..
    al met al? om er knettergek van te worden en kei sjaggerijnig..Ik houd het wel bij de stretchbroeken van Miss Etam...

14. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    ik heb toevallig vandaag een spijkerbroek gekocht, niet eentje die met een band is gesneden maar gewoon eentje die strecht en compleet over je buik valt(alleen bij mij is er nog niet heel veel te zien :D )
    Heb wel zo'n broek aan gehad maar voelde gelijk als dat dat niet lekker ging zitten! Het is misschien qua model niet het hippste wat er is maar ik vind hem prima!
    Het is trouwens een Noppies bij prentetal vandaan(2 voor de prijs van een!) Heb nu voor 35,- 2 spijkerbroeken!
    Misschien een tip voor iedereen die er ook nog eentje zoekt?

15. Niet meer actief

TIP?

(heb niet alles gelezen, maar herken het eerste berichtje wel dat sommige positiebroeken telkens - lijken - af te zakken, vooral als je afwisselend veel staat en zit, zoals ik tijdens het lesgeven)

Ik heb bij de hema bretels gekocht (voor 6 euro ofzo) en die doe ik bij die afzak broeken erbij. Zit niet helemaal super, maar wel beter dan dat je steeds het idee hebt dat je broek afzakt... :)

16. snoetje

snoetje Lid

31 aug 2006
    40
    0
    0
    gastouder
    noordoostpolder
    Ja dat is ook een idee bretels!

Ik heb een spijkerbroek van Prenatal en die zakt dus ook af.Ook best een dure broek en hij ligt dus gewoon in de kast.En hij snijdt ook bij mijn buik.Nu heb ik van een vriendin een spijkerbroek gekregen van Miss Etam en die gaat helemaal over mijn buik,dus geen tussenstuk erin.En die zit helemaal goed,daar ben ik dus heel blij mee.

17. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Hahaha, en probeer dan maar eens een positie broek te vinden voor iemand van 182cm met een binnen been maat van 91cm! Die hippe net boven de knie broeken zijn bij mij hot pants!
    Heb eindelijk een winkel gevonden waar ik wel kan vinden wat ik zoek. Het is niet veel, maar iig iets!
    Gelukkig was er uitverkoop.... pfffff......
    http://www.innana.nl/ Het is ook niet bij mij om de hoek, maar je moet iets.
    Jammer alleen dat ze nog steeds geen positie panty's hebben in lange maten..... De grootste maat draag ik nu al en rekt alleen in de lengte mee zodat mijn buik toch echt in de problemen komt. Overigens zakt hij naar drie stappen al weer af...
    Nog even......
    Groetjes, Mirelle

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Maar als je dan een voor ons gewone spijkerbroek koopt heb jij zo'n hippe broek net boven de knie! ;)

Lijkt me idd erg vervelend, als je helemaal niks passend kan vinden.

19. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen (en ga dat bij deze ook doen) zelf buiken in de broeken gemaakt. Je koopt tricotstof en knoopelastiek. Je knipt een halve maan uit je gewone broek tot net onder de rits eruit en daar zet je de tricotstof in. Bovenin maak je een tunnel waar het knopenelastiek in kan. 2 knopen op de broek en voila een lekker zittende zwangerschapsbroek. Werkt bij mij het beste, ben ik wel achter gekomen.
    Gretjes, brenda

20. Niet meer actief

ik weet niet eens hoe een naaimachine werkt haha.. ik liep pas geleden met mijnman langs een naaiwnkel waar ze allemaal in de etalage stonden. Ik zat steeds.. kijk nou, die heeft een toetsenbord en kijknou een schermpje..haha.. En ik ben echt wel redelijk op de hoogte van nieuwe snufjes, maar het moet wel in mijn straatje zijn..

Deel Deze Pagina