Onze kleine meid is nu bijna 3,5 maand en zit nog steeds op maatje 50/56. Sommige kleertjes (ligt er ook aan hoe het valt) van maat 56 is nog gewoon te groot De kleine van mn zus is nu 2,5 maand en hij zit al op 62 en begint al naar 68. Welke maat kleertjes hebben jullie kleintjes?
Lynn heeft ook heel lang in 56 gezeten en maar kort in 62. Nu heeft ze met 9,5 maand maatje 68/74 En qua lengte kan ze deze maat goed hebben, maar alles zakt haar wel van de kont af.
Mn dochter zat ook heel lang in die kleine maatjes en mn zoon is juist een enorme beer en past nu al maat 68-74 en is 4,5 maand... mn dochter droeg dit zo rond de 10/12 maand.
youame heeft ook heeel lang is 50/56 gezeten nu beginnen de rompertjes van maatje 50.56 heel erg krap te worden maar dan alleen die rompertjes van muisje
56 heeft Quinton ook wel tijdje in gezeten, Nu is hij 7,5 maand en draagt 74/80 soms nog 68 maar dan moet die wel groot vallen
Ik was 4 weken geleden op t cb en daar was een moeder met een meisje zelfde leeftijd als mijn kleine meid, en dat was een verschil! Er was zelfs een moeder die dacht dat mijn kleine meid ook nog maar net geboren was Ja zegt: leuk dat ze nog in dat kleine maatje zit. Ik zei al dat ze van mij door mag naar de volgende maat, want dan krijg je de leuke kleertjes hahaha. Nee hoor, ze groeit goed, en het gaat allemaal snel genoeg. En ieder kind is verschillend en dat is wel ontzettend leuk om te zien.
ik heb een keer meegemaakt dat een andere moeder op het cb vroeg hoe zwaar hij was, ik zeg nou xxx KG (weet niet meer wanneer het was) ze zegt nee dat kan niet en kijkt nog es naar haar kleine, ze zegt nee die kan echt niet meer wegen als de mijne, ik zeg tja tis net gewogen
Quinn is 10 maand en zit nu in 68/74. En ook al heel lang in 68 eigenlijk. Denk dat het komt omdat hij weinig spek heeft. In de lengte groeit hij wat dat betreft meer.
Luca is net 1 jaar oud, en draagt maat 86 , shirt zit dan perfect, de broek is vaak iets te lang en heel iets te wijd. maar 80 is eig net te klein.
Alyssa draagt vanaf dat ze 5 mnd is maat 74, maar ze is dan ook een flinke meid: 9 kilo en 70,5 cm (de laatste x bij het cb).
Iman droeg ook nog 50/56 toen ze 3 maanden was, maar zij was/is ook een kleintje. Ze is nu 11 maanden en draagt 68/74 , alleen bv bij de zeeman krimpt het heel erg, dus daar pak ik 80 en dan 1 keer in de droger en het is de goede maat haha.
Ja dat heeft Iman dus ook pinguin. Geen spek. Zo heeft ze in korte broekjes nog steeds maat 56/62, anders is het in de taille te groot. Voor de lengte moet ze bij lange broeken 74 hebben, maar die zijn in de taille VEEL te groot. Dus een riempje erop. Iman is lang en dun
Quinn is 73 cm en9010 gr Broekjes heeft hij maat 68. Die passen hem nu goed. 74 heeft hij er ook een paar maar die moet ik omslaan en zakken hem vaak nog van zn kontje af. Heb wel vaak van die broekjes waarin de taille verstelbaar is. Shirtjes heeft hij maat 74. Ik vind Iman zo'n lief klein poppetje en dan die haartjes! *smelt*
Ja die broekjes die in de taille te verstellen zijn zijn geweldig! Die heeft Iman ook veel, en voor de rest heb ik 3 riempjes om de broekjes op hun plek te houden... Nu heeft ze een broek 68 aan, die is haar in de lengte precies goed, maar zakt de hele tijd af hahaha... Ja een poppetje he, totdat ze haar mond opentrekt
Tymen heeft tot 4 maanden ook 56 aangehad. Hij was en is een slank mannetje. Nu draagt hij 74. Ik ben ook helemaal fan van die broekjes van de Hema waarvan je de taille kan verstellen. Al die anderen zijn toch wel wijd!
Caitlin heeft ook erg lang in maatje 50/56 gezeten maar was mijn kaboutervrouwtje ook maar 47 cm bij de geboorte nu is ze ruim 19 mnd en draagt maatje 86 het is maar net hoe groot je kleintje was bij de geboorte en sommige kindertjes groeien nu eenmaal sneller in de lengte dan andere Caitlin groeide meer in de breedte toen dan in de lengte
Volgens mij heeft dat er juist niet zo veel mee te maken. Mijn kereltje was 4 weken te vroeg en 52 cm en 4095 gr. Een flinke jongen dus en nu helemaal niet.
Mick heeft al een tijdlang 68 aan, maar dat wordt nu erg krap, dus we zijn nu aan het overgaan op 74. Terwijl hij pas 2 maanden is! Hij is dan ook geen goed voorbeeld, want hij is dus echt een reus van een kerel (was op 9 weken al 8.0 kilo...). Wij kunnen dus ook nooit iets in de droger doen want dan kan het meteen naar zolder Groetjes Emma