Irritante eigenschappen van jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimosa, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh en ik heb er ook één die ik zelf eigenlijk alleen maar grappig vind, alleen anderen vinden die zwaar irritant.

Ik ben enorm goed in anderen terug te pakken op hun eigen woorden.

Zo had een collega werkzaamheden die ze prima zelf kon, maar nééé een andere collega zou dat wel voor haar doen, zij kon dat zoveel beter, zei ze, maar dan echt op een heel krenkende manier :$

Helaas ging zij de dag erna de ziektewet in. Toen ze terug kwam moest toevallig die avond die vervelende klus weer gedaan worden.....Toen zei ik tegen mijn collega: Hier, dat kun jij mooi doen! Jij kunt dat zoveel beter dan "Grietje"........:D:D:D

Oooo wat baalde ze, hahaha.

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hier nog 1 of iets vragen over een product dat er iemand na de kassa moet komen en product moet omruilen vreselijk!

3. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    - geen geduld.
    - kan me echt snel en lang irriteren over vanalles.
    - pessimist.
    - en volgens m'n vriend heb ik m'n emoties op het moment niet in de hand. Pff snap nu echt niet wat hij daarmee bedoelt ;)

Maar voor de rest sta ik best vrolijk in het leven hoor haha :D

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik gebruik heel vaak 'uhh', 'zegmaar' en 'weetjewel' als ik een iets langer verhaal hou. Kan me er echt kapot aan ergeren als ik merk dat ik dat doe, maar zonder blijf ik steken. :(

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik kan heel slecht tegen vervelende geluiden.
    Als de kindjes een kriebelhoestje worden, word ik daar helemaal knettergek van.
    Als mijn vriend zijn neus op haalt, krijg ik bijna moordneigingen :)
    O en mensen die jeuk hebben en krabben, verschrikkelijk!
    En zo zijn er echt heel veel geluiden waar ik gek van word, super irritant.

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hahahaha toevallig 1 kind kriebelhoest en me vriend neus op trekken doet ie vaak wat walgelijk

7. stressbal

stressbal Niet meer actief

Ook hier lomp in alles :D
    Ik ben best een chaoot vooral in mn hoofd ben ik een en al warboel.
    In mn huis ben ik juist weer een perfectionist.( ook tot ergernis van andere )
    Oh en ik ben best onzeker in veel dingen, ik zoek dus ook behoorlijk vaak bevestiging :)

8. soeee

soeee Niet meer actief

Jij bent dus toch Warboel? Hahaha oké. Klaar :)

9. stressbal

stressbal Niet meer actief

Hahahahahahaha lol:D:D:D

10. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Altijd te laat!
    Vergeetachtig en vreselijj chaotisch.
    Maar ik heb add dus dat hoort er wel een beetje bij:p

11. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.832
    2.254
    113
    CHAOOT. Ja, in hoofdletters. Ik ben ontzettend slecht in plannen en structuur. Bijv het huishouden; ik begin met opruimen, halverwege ruim ik de vaatwasser in, dan denk ik ineens dat ik de was moet sorteren, halverwege zie ik dat t bad aan een sopje toe is, begin ik daaraan, ga ik even naar de wc, zie ik de vaatwasser open staan, ruim ik die verder in, denk ik ooh ja! opruimen! Pak ik een emmer met sop, halverwege denk ik oohja! de was en nouja, zo is uiteindelijk alles netjes en klaar, maar het kan VEEL praktischer :D

Daarnaast ben ik zo eigenwijs als maar kan. Ook als ik weet dat het niet handig is om iets zelf te doen, of ik beter kan wachten, soms moet het gewoon :)

Deel Deze Pagina