Iemand die luidruchtig chips eet of nog erger: Japanse mix!! Brrrr. Of iemand die smakt of slurpt of het geluid van watten die over elkaar gaan daar krijg ik kippenvel van over mn hele lichaam.
ok daar komen die van mij. 1: mensen die na een slokje thee of iets anders warms ehh zeggen(dus slurp en dan ehh) zoooo irritant. 2: de chipszak. 3: knarsentanden 4: smakken 5.mijn man die counterstrike speelt met vrienden en dan heel hard "bomspot A bomspot B en nog veel meer termen zit te gillen door zijn headset.... terwijl ik rustig tv probeer te kijken. 6: stom genoeg mis ik het nu wel heel erg maar het blaffen wat mijn hondje deed (heb der vorige week in laten slapen) 7:mensen die vies hun neus ophalen of snuiten 8: mensen die braken
Smakken: Wij hadden een stagiaire die bij alles wat ze at keihard zat te smakken,zooooo irritant. Nu hebben we een bewoonster die de hele dag aan één stuk door zit te smakken Een krakend wattenschijfje: Brrrrrr,kippevel over m'n hele lijf! M'n vriend die aan z'n nagels zit te bijten,vreselijk geluid. En dan een hele rare (terwijl ik het typ krijg ik al de bibbers): Ik kan dus niet tegen het geluid van het roeren van een droge poeder (bijvoorbeeld bloem) in een metalen schaal. Kippevel,overal!!
Oh daar kan ik ook niet tegen nee, dan gaan mijn armharen recht overeind staan. En mijn man weet dit en zit daarom heel vaak expres te krassen op zijn bord tijdens het eten. Ik kan daarentegen weer wel tegen nagels op een schoolbord. Wat ook een rotgeluid is en dat zullen velen met me eens zijn: die tangetjes die ze bij de tandarts allemaal in je mond stoppen.
Wel een trekje wat nog erger is, mensen wie wiebelen met de schoen (denk aan britney in de clip: One more Time!) Dat getik. Vreselijk! Wat ik al eens gezien heb is dat mensen aan hun teennagels zitten te peuteren. Ik krijg daar ook kippenvel van (of eelt) Bléégh!
Oja... ik weet precies wat je bedoeld. Erg irritant idd. Of als het drinken achter elkaar naar binnen 'geklokt' word. Dat je echt: "Klok,klok,klok,klok,klok" hoort. Dan denk ik: kan dat niet anders?
Oh bah ja, dat vind ik ook een vreselijk geluid. Sowieso hoe watten voelen en klinken, eeewh. Of mannen die aan hun stoppelbaard/korte snor gaan wrijven of krabben dat je die haren zo hoort ritselen.
Waar ik helemaal niet goed van word, is eetgeluiden en dan voornamelijk smakken, met de mond open eten, met volle mond praten. Ik vind dat werkelijk tenenkrommend irritant. Ik kan daar echt niet tegen. Wordt er helemaal kriegel van. Kan er serieus wel van gaan gillen. Mijn vader is er nogal goed in en als wij naast elkaar of tegenover elkaar zitten te eten, wil ik het liefst zo snel mogelijk wegrennen..... Ik hoop dan ook altijd dat hij niet naast of tegenover mij gaat zitten als we een etentje hebben....
ik kan niet tegen het geluid van piepschuim dat uit een kartonnen doos wordt getrokken bijv, ieeeeeeeeeeee het gevoel van piepschuim daar kan ik ook niet tegen brrrrrrrrrrr
- - Wanneer iemand zijn drinken te hard inslikt - - Krakende zak chips - - Eten met open mond, arggggghhh - - Lui die op een kauwgom kauwen alsof ze paarden zijn en ballonnen maken, brrrrr - - Smakken tijdens het eten - - Als men een appel in het openbaar eet. Komt gezellig naast je zitten in de bus/trein etc.. Heeeeeeel irritant.....
heel veel maar ff mijn 3 ergste de buurvrouw die haar voordeur zo hard dicht gooit dat de kopjes in keuken trillen. de hond van de buurvrouw die om de haverklap alleen thuis zit 's nachts. de afzuiging van een wietplantage die hier ergens in de buurt zit, zo'n verschrikkelijk hoge piep. ik heb een eng goed gehoor en dat is vaak heel vervelend!
op dit moment de schuurmachine die in de flat te horen is. Ben zo ongelovelijk moe omdat ik afgelopen nacht nauwelijks heb geslapen en een zware dag op het werk heb gehad....pfff kan het ff niet zo goed hebben geloof ik. Verder: boeren; puur omdat ik er misselijk van wordt. gesnurk van mn vriend als hij verkouden is. en gepiep wat een tijd uit mn kerstverlichting kwam...heb uren lopen zoeken waar het vandaan kwam heb het maar snel weggegooid!
haha heel herkenbaar allemaal! ik vind dit ook heeeel irri Chips Als iemand zich krabt. Het gepulk aan nagels of iemand die voor mn gevoel uren in zn koffie aan roeren is! hallo de bodem valt err dran bijna onder uit hah
nou volgens mijn vriend dus niet. Bij hem hoor je het drinken gewoon naar binnen vallen. Zo irritant, ik heb hem dus al dezelfde vraag gesteld als jij hier, maar hij beweert dat hij gewoon drinkt.
onze radiator die maakt helse kabaal. Soms als ik net ga slapen begint het tik tak tik tik tik net alsof er iemand hamert
Wat ik nog wou aanvullen, bijt eens op een wollen trui.. (rent weg en gilt!) Dat piept, en ik krijg er echt kippenvel van